Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3295)
Ihana Johannes! :D :D Hyvä tanssi!
Vierailija kirjoitti:
Saran huulista tulee mieleen maksamakka
Minusta ne näyttävät esiinluiskahtaneelta per ä suolel ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä palstan ikuisia ankeuttajia. Aina pitää mennä hlökohtaisuuksiin ja jos ei tykkää hlöstä, niin toivotaan ja pukataan kaikkea negaa...
Miten ihmeessä teillä riittää energiaa siihen, että kaikesta pitää löytää valittamista ja haukkumista? Elämä on paljon helpompaa, kun antaa kaikkien kukkien kukkia ja elää vaan sitä omaa elämäänsä.
Arvostelkaa sitä tanssia, älkää henkilöä haukkuko.
No se on rumana naisena ainoa hupi. En jaksa alkaa nuoleskella näitä.
No et ole varmasti vauvapalstan ainoa ruma nainen. Silti ei tarvitse olla idiootti.
Jaa että alat mua haukkumaan.. selvä!! Mitä jatkan vihaani
Mikä heittäytyminen ja into Johanneksella.
Olipa Katri upea tuossa pasodoblessa! Hän oli tehnyt myös upean koreografian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapun puku näyttää olevan ruotsalaisen Malinan mallistosta.
Ihana mekko ja sopii hyvin Vapulle!
Ihme riekaleinen hörselöviritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi olla sellaista musiikkia mikä oikeasti sopii tanssilajiin ja mieluiten ilman laulua? Pelkkä musiikki riittää ja toisi tanssin esiin.
No mutkun pitää saada jollekin kiekujallekin vähän taskurahaa linnan juhlia odotellessa...
Kerran muidenkin mielestä olen ruma niin minä jatkan aivan varmasti vihaviestejä !!!!
Taisi mennä taiteen puolelle sanoi Jorkki.
Vierailija kirjoitti:
Johannes oli taitava!
Taidossa nimenomaan oli puutteita. Esitys oli silti upea. Johannes tanssi rohkeasti ja vapautuneesti.
Onhan tämä Miran tarina nyt toista ja henkilökohtaisempi kuin Tinzen ja varsinkin Saran tuollaiset muka henkilökohtaisuudet, jotka eivät kuitenkin paljasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Viha kommentit on vastapainona näille jatkuville kehuille. Mitä enemmän siitä sanotaan että älkää mä ainakin jatkan näitä kommentteja.
😢
Vierailija kirjoitti:
Miralla vilkkuu koko ajan pikkuhousut. Eikö noita naisten hameita saada semmoisiksi ettei vako vilku koko ajan?
Niinpä. Tasa-arvon vuoksi miehille myös haarahalkiot ja kalupussit vilkkumaan.
Jos on ruma on muutenkin näkymätön mitä väliä miten käyttäytyy.. en ala käyttäytymään jos kerran ruma olen.
Onpas tuo Johannes komea ilmestys! Ja mikä esitys. Olisiko voittajapari peräti?
Siinä vau mikä tanssi Katri ja Johannes?