Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2351)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin toivoin, että Sara Siipola ei olisi meikannut itse vaan ammattilainen olisi tuonut esiin hänen kauniit kasvonsa jäätävien maalikerrosten alta. Miten noin kaunis ihminen peittää piirteensä kuin sirkuspelle?
Tuota meikkiä voi sanoa maskiksi, niin tunkkainen ja vanhentava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homppelien pitää aina tehdä numeroa homoudestaan? Ei heterotkaan koko ajan korosta seksuaalista suuntautuneisuuttaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-tanssiparina-oli-mikko-silvenn…
Tähän olis kiva kuulla vastaus joltain asiaa tuntevalta. Tätä olen aina ihmetellyt.
No eihän siellä esimerkiksi Valtteri tai Marko tee yhtään numeroa homoudestaan. Eli ei voi sanoa että aina homot tekevät numeron.
Kuka Marko? Ei kai Keränen nyt sentään?
Näköjään Keränenkin asustelee miehen kanssa. Oon aina kuvitellu, että hän on hetero. 😳
Jorma Uotinen:
Tämän vuoden TTK-kausi alkoi yllätyksellä, kun ohjelman pitkäaikainen juontaja Vappu Pimiä ilmoitti kyseisen kauden jäävän hänen viimeisekseen. Uotinen itse ei tiennyt asiasta etukäteen.
Hänellä on selkeä näkemys siitä, kuka voisi olla seuraava juontaja, mutta pitää ehdotuksensa itsellään. Lisäksi hän ennakoi, että Pimiällä on edessään merkittävä ura mediassa, verraten häntä amerikkalaiseen tv-juontaja Oprah Winfreyhin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/51605353-c127-4658-b1c7-6d6409…
Vierailija kirjoitti:
Jos Miran tanssitausta häiritsee, niin häntä ei pidä äänestää. Näin saadaan tippumaan mahdollisimman pian.
Niin juuri. En äänestä Miraa missään nimessä. Kolkon oloinen persoonakin on. Katson miten Johannes ja Lakko ja Mörkö edistyy niin jotakin heistä äänestän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homppelien pitää aina tehdä numeroa homoudestaan? Ei heterotkaan koko ajan korosta seksuaalista suuntautuneisuuttaan.
Tähän olis kiva kuulla vastaus joltain asiaa tuntevalta. Tätä olen aina ihmetellyt.
No eihän siellä esimerkiksi Valtteri tai Marko tee yhtään numeroa homoudestaan. Eli ei voi sanoa että aina homot tekevät numeron.
Näköjään Keränenkin asustelee miehen kanssa. Oon aina kuvitellu, että hän on hetero. 😳
Oho! Oli kyllä uutinen🙊
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokunen vuosi sitten lempattu laulaja Kasimir ulos ohjelmasta kesken kautta, kun EPÄILTIIN hänen olevan osallinen johonkin seksuaalihäirintäjuttuun? Joka epäily sittemmin osoittautui vääräksi ja häneltä meni kauan, ennenkuin maine puhdistui.
Tapaus Mira on vähän toisenlainen, mutta syytöksiä siinäkin on esitetty, vaikkei kuitenkaan mitään todisteita?
No onhan sekin jo jokin todiste, että Mira otti asian heti paikan päällä tuotannon kanssa puheeksi ja tuotanto halusi kuitenkin jatkaa ohjelmantekoa. Tässä yhteydessä Luodille maksettiin korvaus vaikenemisesta. Että jos tuosta käräjille päädytään, asia on heti tuoreeltaan jo tuotu esiin. Asiaa on siis jo jotkut ihmiset pohtineet heti paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Uotinen:
Tämän vuoden TTK-kausi alkoi yllätyksellä, kun ohjelman pitkäaikainen juontaja Vappu Pimiä ilmoitti kyseisen kauden jäävän hänen viimeisekseen. Uotinen itse ei tiennyt asiasta etukäteen.
Hänellä on selkeä näkemys siitä, kuka voisi olla seuraava juontaja, mutta pitää ehdotuksensa itsellään. Lisäksi hän ennakoi, että Pimiällä on edessään merkittävä ura mediassa, verraten häntä amerikkalaiseen tv-juontaja Oprah Winfreyhin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/51605353-c127-4658-b1c7-6d6409…
Siis vertasiko Jorma Vappua Oprahiin?😄😄 No huhhuh, nyt on pikkusen väärä vertaus. Oprah ja Vappu Pimiä ei todellakaan ole sama asia.
Ja on muuten ihan todella raivostuttava tämä Erkun lässyttävä puhetyyli. Vois mennä vaihtoon tämäkin tyyppi samalla, kun Vappu lopettaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokunen vuosi sitten lempattu laulaja Kasimir ulos ohjelmasta kesken kautta, kun EPÄILTIIN hänen olevan osallinen johonkin seksuaalihäirintäjuttuun? Joka epäily sittemmin osoittautui vääräksi ja häneltä meni kauan, ennenkuin maine puhdistui.
Tapaus Mira on vähän toisenlainen, mutta syytöksiä siinäkin on esitetty, vaikkei kuitenkaan mitään todisteita?
No onhan sekin jo jokin todiste, että Mira otti asian heti paikan päällä tuotannon kanssa puheeksi ja tuotanto halusi kuitenkin jatkaa ohjelmantekoa. Tässä yhteydessä Luodille maksettiin korvaus vaikenemisesta. Että jos tuosta käräjille päädytään, asia on heti tuoreeltaan jo tuotu esiin. Asiaa on siis jo jotkut ihmiset pohtineet heti paikan päällä.
Mira otti rahat siitä syystä, että vaikenee seksuaalisesta häirinnästä, mutta nyt vuosia myöhemmin ottaa asian julkisesti esille!
Jos tilanne silloin oli niin järkyttävä, niin miksi ei avautunut silloin julkisesti, vaan otti rahaa? Eli myi rahasta seksuaalisen koskemattomuutensa?
Mira voiittoon!! Kaikki miehet ovat niin oksettavia seksihulluja.
Vierailija kirjoitti:
IS:n artikkelin perusteella TTK:n tuotanto (huom. naisoletettu) tiesi Miran tanssitaustan, mutta puhui taas mustan valkoiseksi, kuten Haapalakin.
Mira putoaa ensimmäisenä, jos kukaan ei häntä äänestä. Nyt pitäisi ihmisten olla solidaarisia muita kilpailijoita kohtaan!
Naisoletettu? Mtä tarkoitat, sitäkö että naisille on ok Miran tanssitausta? Ei minusta se ainakaan ole reilua.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin toivoin, että Sara Siipola ei olisi meikannut itse vaan ammattilainen olisi tuonut esiin hänen kauniit kasvonsa jäätävien maalikerrosten alta. Miten noin kaunis ihminen peittää piirteensä kuin sirkuspelle?
Tuota meikkiä voi sanoa maskiksi, niin tunkkainen ja vanhentava.
jep on likaisen ruskea, ei yhtään freesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen nyt näätte, että kaikki homot eivät tee numeroa itsestään... Eli voisi lopettaa nuo puheet että homot aina tuovat homoutensa esiin. Kaikki eivät olle Silvennoisen ja Ellugeen tyylisiä vaan asustelevat ihan rauhassa samaa sukupuolta olevan kanssa. Onhan toisilla heteroillakin kova tarve puhua kumppanistaan ja suhteistaan ja toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira otti rahat siitä syystä, että vaikenee seksuaalisesta häirinnästä, mutta nyt vuosia myöhemmin ottaa asian julkisesti esille!
Jos tilanne silloin oli niin järkyttävä, niin miksi ei avautunut silloin julkisesti, vaan otti rahaa? Eli myi rahasta seksuaalisen koskemattomuutensa?
Luuletko että tuollainen tilanne on helppo ja siinä on helppo heti ajatella järkevästi? Oletko koskaan kokenut ahdistelua/seksuaalista väkivaltaa tms.?
2335: Luuletko että tuollainen tilanne on helppo ja siinä on helppo heti ajatella järkevästi? Oletko koskaan kokenut ahdistelua/seksuaalista väkivaltaa tms.?
-------
Turhaa hymistelyä. Hänellä oli vaihtoehtoina ottaa rahat tai tehdä rikosilmoitus. Hän otti rahat, minä olisin tehnyt rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kuvitellut oikein , sai sellaisen vaikutelman mutta kiva ettei mainosta ja esitä asiaansa julkisesti joka paikassa. On vaan oma itsensä .
Vierailija kirjoitti:
Vanessa Kurri o.s. Forsman olis mahtava vaihtoehto juontajaksi Pimiän tilalle. Pimiähän tuli Vanessan tilalle. Ympyrä sulkeutuisi ja Vanessan naamaan ei voi kukaan olla kyllästynyt. Toivottavasti maikkari tekee yleisöäänestyksen eikä työnnä jotain Kukkohovia juontajaksi, hän tekee ihan tarpeeks tiliä kalsareillaan 🤣.
Tämä! Vanessa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Koska on epävarma.
En ymmärrä alkuunkaan tätä iänikuisten asioiden penkomista. Maamieskoulun käyneenä naisena ja miesvaltaisilla aloilla työtä tehneenä tiedän että kyllä ne rajat saa vedettyä ja pidettyä kun toimii tiukasti ja määrätietoissti. ja heti eikä vuosien päästä.
Meni maku ko. ohjelmasta kun rupeaa melkein ammattilaiset kisaaman , tietysti on eri askelkuviot mutta rytmi ja liikkkeet ja oppiminen on toista luokkaa kun ensi kertaa tanssilattialla olevalle .