Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako suviseuroihin mennä jos on tällainen?

Vierailija
26.06.2025 |

Olen ollu aina sellainen "kovis" en mitenkään ilkeällä tavalla ollenkaan, mutta räväkkä ja pitänyt kaikesta pahoista jutuista. Kuitenkin iän karttuessa olen muuttunut herkemmäksi ja alkanut miettiä elämää. Olen ehkä alkanut uskomaan johonkin? mutten tiedä varmaksi.

Minulla oli ennen lävistyksiä jotka olen jo ottanut pois. Kroppani on täynnä tatuointeja joten olen miettinyt saisinko mennä ja jos menisin suviseuroihin niin miten minut otettaisi vastaan? Haluaisin aidosti kuulla synneistä ja kaikesta muustakin. Ulkonäköni on vaan todella radikaali tatuointien vuoksi.

Haukkukaa vaan ketkä tahdotte, ei kiinnosta mutta nämä asiat kiinnostaa minua ja siksi haluaisin käydä siellä.

En myöskään tiedä miten kertoisin läheisille jotka ovat täysin ateisteja. Tuskin he suuttuisi mutta varmaan pitäisivät seonneena.

Minulle on tullut tavaksi pitää kädessäni risti korua ja kiittää jos on ollut hyvä päivä ja jos on ollut jotain huonoa niin pyydän apua tai vastauksia ja olen huomannut että aina saan vastauksen jollain tavalla jonka tajuan sitten. Se ei ole mikään selkeä esimerkiksi: rengas puhkeaa autosta niin uusi tipahtaa taivaasta niinkuin moni ajattelee vaan se on vaikea selittää.

Ja joo edelleen voitte pitää tyhmänä, ei kiinnosta mutta jos täällä on ketään kuka voisi vastata kysymykseen järkevästi niin kiitos etukäteen. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua kuulla synneistä enää eläissäni yhtään mitään.

Kuulin niistä aivan tarpeeksi lapsuudessani, niinpä erosin kirkosta. 

Tekis sullekin hyvää 

Ja sinäkö sen muka tiedät? 🤣

Vierailija
42/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras päätös on pysyä kristinuskosta mahdollisimman kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä. Alkaa syyttäminen ja entisten kaivelu sitten vikojen etsintä ja pahat puheet . Hellareissa samaa.  Henkiä on myös hinduista orjuuden henkiä Egyptistä.  Thaikkuja kiinaa Intiaa. " Keltainen vaara". 

Vierailija
44/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä luetellaan KRISTITTYJEN hindujumalien henkien nimiä vishnusta kososlaiseen. 

Vierailija
45/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi mennä.

Mutta kannattaa ostaa viinat ja kondomit jo ennen lähtöä sillä ne on 50 km säteellä tapahtumapaikasta loppu.

Vierailija
46/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus suviseuroissa korkkaamassa pari teinityttöä jotka oli 15 ja 16 vuotias.

Ja hyvin venynyttä vittulooraa saa helpolla vaunun emännältä. Puskassa vaunun takana on hyvä vetäistä eukkoa viikseen kun ukko on saarnaamassa.

Vierailija
47/47 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus suviseuroissa korkkaamassa pari teinityttöä jotka oli 15 ja 16 vuotias.

Ja hyvin venynyttä vittulooraa saa helpolla vaunun emännältä. Puskassa vaunun takana on hyvä vetäistä eukkoa viikseen kun ukko on saarnaamassa.

Että ihan näin paljon pillua tyrkyllä ja palstaincelit ei silti saa pillua koskaan.