Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikenlaiset hörhöt alkaa valtaamaan jo Vintediäkin

Vierailija
26.06.2025 |

Just eilen bongasin sieltä myynnissä hammastahnatuubin. Ihan sama vaikka olisi käyttämätön, kuka ostaa hammastahnaa mistään second hand paikasta?

FB:n Vinted ryhmässä nähnyt kuvia aivan surkeista pakkauksista. Lasia lähetetään ilman mitään pehmusteita, ja vaatteita pakataan suunnilleen vanhaan likaiseen sipsipussiin.

Minne järki on kadonnut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää se kuinka jotkut ottaa Vintedin ja muutkin nettikirppikset niin äärimmäisen vakavasti. Olen tehnyt hutiostoja, mutta se ei ole myyjän vika jos vaate on väärän kokoinen tai väri ei sovikaan itselle. Myyn eteenpäin ja siinä se. Ymmärrän myös sen että käytetyssä vaatteessa voi olla käytön jälkiä, kyse on kirpputorista. Maailma ei kaadu siihen jos neuleessa on vähän nukkaa. 

Vierailija
22/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Vintedissä 2 samanlaista juhlamekkoa myynnissä hinnat 100 euroa ja 30 euroa. Molemmissa oli hyvä siisti kunto. Tsemppiä sille joka pyytää satasta. Vanhoilla vaatteilla ei tienaa.

Vanhoista vaatteista "ei saa mitään" vaikka olisi maksanut uutena satoja euroja. Täytyy olla tyytyväinen jos joku tarjoaa edes jotain. 

sen takia itse heitän ne suoraan kierrätyskeskuksen boksiin, säästyy aika ja vaiva ja jos joku haluaa sen ostaa, tukee kierrätyskeskuksen toimintaa samalla. Mitään lumppua en sinne laita, hyväkuntoisia olleet kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Vintedissä 2 samanlaista juhlamekkoa myynnissä hinnat 100 euroa ja 30 euroa. Molemmissa oli hyvä siisti kunto. Tsemppiä sille joka pyytää satasta. Vanhoilla vaatteilla ei tienaa.

Vanhoista vaatteista "ei saa mitään" vaikka olisi maksanut uutena satoja euroja. Täytyy olla tyytyväinen jos joku tarjoaa edes jotain. 

sen takia itse heitän ne suoraan kierrätyskeskuksen boksiin, säästyy aika ja vaiva ja jos joku haluaa sen ostaa, tukee kierrätyskeskuksen toimintaa samalla. Mitään lumppua en sinne laita, hyväkuntoisia olleet kaikki.

Tämä on ihan hyvä vaihtoehto, ei tarvi tapella dorkien kanssa kirppiksellä.

Vierailija
24/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vintedissä on myös ollut aivan järjetöntä hinnoittelua. Katsoin erästä tarjotinta, hinta 35 euroa. No onneksi löysin sen eräästä nettikaupasta 17,95e alennuksessa uutena ja tilasin sieltä.

Joillakin on se logiikka, että jos ovat maksaneet tavarasta vaikka 40 euroa, se on ikuisesti sen arvoinen. Vaikka kauppa myisi samaa tavataa myöhemmin alennuksessa 20 eurolla, jotkut eivät suostu laskemaan omaa hintaansa koska se maksoi heillen 40 euroa.

Vierailija
25/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin ILP karvanpoistolaitteen (uusi, käyttämätön), nimelliseen 30 euron hintaan, uusi maksaa 99 euroa.

Eikös joku alkanut parkumaan kuinka Sellpyssä maksaa sama laite 20 euroa, mun pitäisi siis laskea hintaa. Klikkasin tätä valittajan laittamaa Sellpyn linkkiä ja kyseessä oli käytetty tuote. Minulla oli täysin käyttämätön. Kuka edes ostaisi karvanpoistolaitetta käytettynä?! Hyi olkoon.

Tämä tapahtui kylläkin Torissa, mutta nettikirppis sekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän