Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että parhaat sielunkumppanit löytyvät vähän vanhemmista miehistä 55+ ikäluokasta?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielunkumppani parisuhteeseen
Rikas kaksoisliekkimies naiselle?
Ai joku grillimyyjä vai? No, thanks.
Vierailija kirjoitti:
40+ nainen on kylläkin auttamatta liian vanha, ainakin intiimin suhteeseen.
Taloudenhoitajaksi vielä menettelee.
M55
Hieno myyntipuhe. Onko jonoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei, päinvastoin. Katselen 10-15 vuotta nuorempia ainoastaan. Ei kiinnosta elähtänyt pappa.
Miksi luulet että he haluaisivat mummelin?
Ei tunnu. Ajattelen, että muut asiat ovat ikää tärkeämpiä. Miesystäväni on minua reilusti nuorempi. Ennen kaikkea hän on ystävällinen, keskustelutaitoitoinen ja joustava ihminen ja meillä on erinomainen kemia.
Useimmiten pari vuotta ennen kuusikymppisiä miehillä tulee nopea ja raju romahdus pappaantumisen suhteen. Usein 40-vuotiaan naisen ja 50-vuotiaan miehen välinen ikäero tuntuu pienemmältä kuin 50-vuotiaan ja 60-vuotiaan. En suosittele kenellekään yli kymmenen vuoden ikäeroa, siitä on valtavasti haittaa pidemmällä tähtäimelllä, vaikka esim. 30- ja 45-vuotias kykenisivät alkuhuumassaan tulemaan toimeen ja jakamaan saman elämäntyylin.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten pari vuotta ennen kuusikymppisiä miehillä tulee nopea ja raju romahdus pappaantumisen suhteen. Usein 40-vuotiaan naisen ja 50-vuotiaan miehen välinen ikäero tuntuu pienemmältä kuin 50-vuotiaan ja 60-vuotiaan. En suosittele kenellekään yli kymmenen vuoden ikäeroa, siitä on valtavasti haittaa pidemmällä tähtäimelllä, vaikka esim. 30- ja 45-vuotias kykenisivät alkuhuumassaan tulemaan toimeen ja jakamaan saman elämäntyylin.
Naisen vaihdevuodet kun alkaa ottaa miestä kiinni kymmenen vuotta hetkessä
Ei todellakaan!
Kun olin 40v mun mies oli 35v. Just sopiva näinpäin. Toimii yhä 25v myöhemmin!
En pidä miehistä, jotka haluavat huomattavasti nuoremman naisen. Heillä on jotain narsistisia ongelmia ja suhteet pintapuolisia. Tämä ei tarkoita, etteikö 15 v vanhempi voisi juuri ja juuri kelvata. Toisaalta omaishoitajan rooli ei kiinnosta yhtään, hoivahommaa on saanut elämässä riittävästi tehdä.
Mä ainakin hommaan itselleni laadukkaan palvelutalopaikan, eikä jätä kenellekkään korppikotkaämmälle yhtään mitään. Akka lentää siinä vaiheessa mäkeen kuin leppäkeihäs, oli minkä ikäinen tahansa.
Ei tunnu. Ennemminkin 27v miehistä.
Jep. Nuorekkaassa farmariasussa ja tennistossuissa menee kolmevitosesta.
Miksi sä jankutat tätä samaa paskaa koko ajan? Onko sulla muistisairaus?
N46
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä jankutat tätä samaa paskaa koko ajan? Onko sulla muistisairaus?
N46
?
Ei tunnu. MIehillä ei ole sielua enkä mä sitä kaipaakaan vaan viriiliyttä, nuorta ja notkeaa ja jaksavaa. Ei mitään tupakan kellastamaa kaljamahakalevia, joka ei jaksa edes portaita kiivetä samaan tahtiin kuin minä.