Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele uutta päänsärkyä

Vierailija
26.06.2025 |

Oisko teillä muilla joitakin hyviä päänsärkyjä? Olen jo kyllästynyt tähän migreeniin. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä niitä migreenifeikkaajia, jotka eivät tiedä mistä puhuvat? Luulevat pikkuruiseksi päänäsryksi. Jos olet, niin toivon suuresti sinulle Hortonia. Se saa oman mieheni täysin toimimattomaksi useaksi tunniksi ja tuska on kova. Naureskeli aikoinaan mun migreenille joka silloin tällöin iski, mutta eipä naura enää.

Vai oikein useaksi tunniksi. Toisilla menee migreenissä monia päiviä, joskus viikkokin. Kuten minulla. 

Vierailija
22/24 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä niitä migreenifeikkaajia, jotka eivät tiedä mistä puhuvat? Luulevat pikkuruiseksi päänäsryksi. Jos olet, niin toivon suuresti sinulle Hortonia. Se saa oman mieheni täysin toimimattomaksi useaksi tunniksi ja tuska on kova. Naureskeli aikoinaan mun migreenille joka silloin tällöin iski, mutta eipä naura enää.

Hyi häpeäisit, sinä pahanilmanlintu, joka kehtaat toisille sairauksia toivoa. Kukaan tuskin alkaa feikata mitään niin raskasta kuin migreeni. Kärsi sinä vain omat kipusi ilman muiden loitsimista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä sitten ihan kaiken lopuksi ottaa vaikka aivoinfarktin. Olen kuullut, että siinäkin saa kipeän pään. Jos nyt sitä joku tosiaan kaipaa. 

Vierailija
24/24 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihottava päänsärky,   voit syyttää sitä kun paino nousee vaikka ahmit maltilla. ja liikutkin todella paljon, lihaksiakin  riittää  puudelin ulkoilutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän