Mut on jätetty täysin yksin
Sairastan vakavaa mt sairautta. Mulla ei ole enää ystäviä, kaikki on hylänneet. Aika surkeeta. En tiiä mitä oon tehnyt?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mut on jätetty lapsesta asti. Kiusattu lähinnä, eikä koskaan ole ollut kaveria, ystävää, miesystävää jne. Tällaista se on kun on oudoksi syntynyt, luultavasti olen joku diagnosoimaton neuroepätyypillinen, mutta eipä sitä enää keski-ikäisenä sellaisella diagnoosillakaan mitään tekisi, varsinkaan kun ei esim. autismia voi "korjata" millään lääkkeellä tms.
Symppis kommentti. Ihanaa päivää sinulle ja voimahali Ap:lle.
Katsoin ensin, että Valis kirjoitti, oli niin samankaltainen tyyli.
Voisit kokeilla chatata myös keinoälyn kanssa, moni palstalla kehuu (irl sairaanhoitajaa paremmaksi). En osaa sanoa, en itse omaa kokemusta.
Mulla on vähän sellainen kokemus, että
jos olet popular loner, jolla on melko usein
treffipyyntöjä ja kahviehdotuksia, tai suhun haluttaisiin kovasti tutustua
ihmiset suuttuvat kieltäytyessäsi, ja jopa alkavat nokittaa autistivammaishuudoin. He eivät halua millään ymmärtää, että toiset eivät kertakaikkiaan halua seuraa.
Tämä toivottavasti paikkakunnallani
ymmärretään, että saunailtoihin tai bileisiin
en tosiaan ole tulossa, en edes pyyhe
ympärillä.
Ei mitään henkilökohtaista ketään vastaan.
Ei ole kyse esimerkiksi 'kehohäpeästä.'
Olen tällainen yksinäisyyden rakastaja.
Voidaanko tämä hyväksyä.. kiitos kaunis!👋
Eivät ne läheiset ja ystävät yleensä syyttä katoa. Pitää osata katsoa myös peiliin. Itselläni on kokemus sukulaisesta, joka on kaikille aina ilkeä, valehtelee, hyväksikäyttää, syyttelee itse keksimistään asioista. Puheet aina negatiivisia ja pahantahtoisia. Eivät ihmiset sitä kauaa jaksa. Heilläkin on itsesuojeluvaisto. Miksi olla tekemisissä ihmisen kanssa joka toivoo sinulle pahaa ja aiheuttaa aina pahan mielen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene paikalliseen mt-yhdistykseen. Spr ystäväpalvelu.
YouTubessa on paljon self helpiä. Ala miettiä pitkän tähtäimen haaveita.
Mä oon aina noissa mt seuroissa se erilainen. En ole tyypillisen mt ongelmista kärsivän näköinen. Meikkaan ja huolehdin itsestäni.
Ap
Ehkä et ookkaan mt ongelmainen vaan neuroepätyypillinen
Mikä sinua kiinnostaa? Alkaa opiskelemaan jotain.
Jos ei ole ongelmia niin miksi niitä hankkia jonkun sekopään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene paikalliseen mt-yhdistykseen. Spr ystäväpalvelu.
YouTubessa on paljon self helpiä. Ala miettiä pitkän tähtäimen haaveita.
Mä oon aina noissa mt seuroissa se erilainen. En ole tyypillisen mt ongelmista kärsivän näköinen. Meikkaan ja huolehdin itsestäni.
Ap
Sä oot itse ennakkoluuloinen ja itsesi pahin vihollinen sitä myöten. Mene vaan sinne toimintaan mukaan, äläkä uhriudu. Huomaat että on monen näköisiä ihmisiä eikä mt-ongelmat aina näy päälle päin.
Millä perusteella olisi jätetty, pitää ensin olla jokin sitoumus jotta voisi hylätä. Naapuritko vai oppilaitoksen henkilökunta, terveysasema, seurakunta, viranomainen, edesmenneet vanhemmat, sisarukset, serkut, kenen kuuluisi olla vastuussa.