Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

65-70 v mies

Vierailija
26.06.2025 |

Kerroppas sinä 65-70 vuotias mies, mistä pidät seksissä? Tiedän, tiedän että on yksilöllistä eikä liity ikään... Mutta kysyn nyt kuitenkin. Olen tutustunut tuon ikäiseen mieheen ja tuntuu, että häntä jännittää kosketus ja seksiin ryhtyminen. Mikähän ja miten olisi sellaista, että hän lämpenisi ja unohtaisi arkuutensa? 

N66

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla voi olla myös erektio-ongelmia, ikä huomioiden. Ja jos on aikaa edellisistä seksijutuista, on ehkä vaikeaa ryhtyä "toimeen". Keskustelu on taas se kaiken a ja o. Mutta jos mieltymyksiä kysyt, niin mulla ainakin koko vartalon hieronta, läpi käyminen ennen yhdyntää yms. on se juttu.

M67

Vierailija
2/23 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä on helposti vaan se lähetyssaarnaaja tuttu. Niin on mullakin, se on paras. Ei kannata mitään ihmeellisiä yrittää.

M69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan normaalisti etenet! Huomaat kyllä mikä toimii ja mikä ei. 

Vierailija
4/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 69v on sydän huonossa kunnossa. Haluan koskettelua puolin ja toisin ja haluan ettei minulta vaadita mitään. Jos nainen saa minulta seisomaan, niin sitten voi vaikka ratsastaa. Tai sitten minä kömmin jalkojen väliin. Saattaa onnistua, mutta saattaa myös lerpahtaa. Ei enää vaatimuksia minulle.

Vierailija
5/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää erektion puolesta, hyvä kikka on se, että nait hänen pyllyreikää kielelläsi.

Vierailija
6/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää erektion puolesta, hyvä kikka on se, että nait hänen pyllyreikää kielelläsi.

Ehkä tämä nyt jää kokeilematta. Kiitos kuitenkin vinkistä. Tee itse vaan/teetä jollain.

Vierailija
7/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

73v noin 2-3 kertaa kk. Mieluummin aamusta silloin tulee paremmin,tyttö ratsastaa se hyvä,joskus seison sängyn ulkopuolel tyttö pylly pysty siin reunalla tekee hyvää ja tyttökin tykkää

Vierailija
8/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ihan tavallisrsta perusseksistä. Asentoja olisi kiva vaihdella tuon perinteisen lähetyssaarnaajan lisäksi. Erityistä nautintoa saan takaapäin panemisesta.

Vierailija
9/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ihan tavallisrsta perusseksistä. Asentoja olisi kiva vaihdella tuon perinteisen lähetyssaarnaajan lisäksi. Erityistä nautintoa saan takaapäin panemisesta.

Mitä sitten hakuaisit vaihtelun vuoksi, jos vaimosi/naisesi olisi halukas? Vai mistä kiinni? Mikä takaapäin panemisessa on hyvää? Ikäsi?

Vierailija
10/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten hakuaisit vaihtelun vuoksi, jos vaimosi/naisesi olisi halukas? Vai mistä kiinni? Mikä takaapäin panemisessa on hyvää? Ikäsi?

Perusseksi? Mitä muuta se on kuin lähetyssaarnaajaa?

Vierailija
11/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 68v ja kulli seisoo kovana sildenafilin avulla. Kaikki asennot käy mitä vaimo haluaa tai mihin nykyisin pystyy, kun on jaloissa  ja polvissa vähän kremppoja. Suuseksi pitkän kaavan kautta kuulunut aina seksiin ja sitä annan mielelläni. Omassa jaksamisessa ei ole oikeastaan mikään muuttunut, kun kullinkin saa tarvittaessa seisomaan ei tarvitse pelätä, että lerppaa keskenkaiken. Toki olisi vielä helpompaa jos vaimoa kiinnostaisi aamuseksi, eikä illalla nukkumaan mennessä. Mutta näillä menty vieläkin vähintään kerran viikossa. 

Vierailija
12/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 68v ja kulli seisoo kovana sildenafilin avulla. Kaikki asennot käy mitä vaimo haluaa tai mihin nykyisin pystyy, kun on jaloissa  ja polvissa vähän kremppoja. Suuseksi pitkän kaavan kautta kuulunut aina seksiin ja sitä annan mielelläni. Omassa jaksamisessa ei ole oikeastaan mikään muuttunut, kun kullinkin saa tarvittaessa seisomaan ei tarvitse pelätä, että lerppaa keskenkaiken. Toki olisi vielä helpompaa jos vaimoa kiinnostaisi aamuseksi, eikä illalla nukkumaan mennessä. Mutta näillä menty vieläkin vähintään kerran viikossa. 

Älä Pate taas jaksa.

Vierailija
13/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran otat sildenafilia? Eikö se vie tuntoa?

Vierailija
14/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50mg eikä vie tuntoa, eikä lisää liikaa kestävyyttä. Meidän seksi ollut muutekin lähinnä rakastelua, eikä silde vaikuta aivoihin ja kiihoittumiseen.  Ottanut 2-3h ennen seksiä, ja varsinkin ennen ruokailua, niin ole enää juurikaan sivuvaikutuksia.

Vierailija
15/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

65-70v mies lämpenee kun saa nuoren hoikan teinikaunottaren kanssaan rakastelemaan.

Vierailija
16/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50mg eikä vie tuntoa, eikä lisää liikaa kestävyyttä. Meidän seksi ollut muutekin lähinnä rakastelua, eikä silde vaikuta aivoihin ja kiihoittumiseen.  Ottanut 2-3h ennen seksiä, ja varsinkin ennen ruokailua, niin ole enää juurikaan sivuvaikutuksia.

Ei vaikuta kiihottumiseen, eli pitää oli kiihottunut "omasta takaa"? Jos ei ole, niin eikö sitten toimi lainkaan?

Vierailija
17/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla syksyn ruskaretkiä ja + 60 v. daameja.

M66

Vierailija
18/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65-70v mies lämpenee kun saa nuoren hoikan teinikaunottaren kanssaan rakastelemaan.

Kuka nuori hoikka teinikaunotar suostuu panemaan 65-70 vuotiaan ruttukullin kanssa..

Vierailija
19/23 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta kiihottumiseen, eli pitää oli kiihottunut "omasta takaa"? Jos ei ole, niin eikö sitten toimi lainkaan?

Tässä kohti tarvitaan naisen osaamista!

Vierailija
20/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten hakuaisit vaihtelun vuoksi, jos vaimosi/naisesi olisi halukas? Vai mistä kiinni? Mikä takaapäin panemisessa on hyvää? Ikäsi

Minulle "perusseksi" tarkoittaa kiireetöntä, hidasta ja nautiskelevaa yhdyntäkeskeistä rakastelua. Kaikki ihanat pillun kohdat ja lämpimän kosteuden tuntee kaikkein parhaiten hitaan rauhallisesti edeten, työntöjä vaihdellen.

Mikä takaapäin panemisessa on hyvää?  Tuntuma on taivaallinen;  pillun supistelu nimenomaan tässä asennossa tuntuu erityisen hyvältä. 

M 67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan