Onko miehelle mukavaa, jos vaimo ei ole kovin vaativa?
On sellainen mukava, nätti ja kiltti, ilman mitään hirveitä erityisvaatimuksia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on halukas.
Sitä vaimot haluaa. Kannattaa varoa naisten kanssa mihin liemeen sitä sormensa laittaa.
Kyllä se on, kunhan ei ole mt-ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on puolensa ja puolensa. Perusmukavaa varmaan on joo, mutta mitään huikeita kokemuksia ei kannata odottaa, eikä minkäänlaista kateutta kavereilta. Ja jos joskus elämässä menestyy, niin edustusvaimoa sellaisesta hiirulaisesta ei saa millään.
Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa. Sinulla on omituinen käsitys näistä asioista. Ihminen voi olla itsessään todella mukiinmenevä, mutta hän ei kuitenkaan aseta toiselle valtavia vaatimuksia. Hän hyväksyy toisen sellaisenaan, tekee oman osuutensa, on realistinen. Ja hän voi olla kaunis, älykäs, mukava, hauska jne.
Aivan painajaismainen ajatus olisi joutua elämään vaativassa ilmapiirissä.
Ite en voisi sietää päällepäsmäriä. Eikä miehenikään sietäisi
Vierailija kirjoitti:
Sillä on puolensa ja puolensa. Perusmukavaa varmaan on joo, mutta mitään huikeita kokemuksia ei kannata odottaa, eikä minkäänlaista kateutta kavereilta. Ja jos joskus elämässä menestyy, niin edustusvaimoa sellaisesta hiirulaisesta ei saa millään.
Kateus kavereilta on kovastikin tärkeä asia?
Voi hyvänen aika miten typerä ihminen. Elätkö sinä omaa elämääsi vai näyttelyelämää kavereille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen vaimon pitäisi olla vaatimassa?
Vaimon kuuluu vertailla kaikkea sitä mitä on ja mitä ei ole. Vertailukohdan pitää olla aina parempi. Huono se mies, joka ei kykene kustantamaan kaikkeaa kalliimpaa, kuin miät tuttavilla ja napaureilla on.
Fiksut naiset eivät toimi ihan noin ja ymmärtävät ostaa tarvitsemansa asiat itse. Kuka nyt miehessä roikkuisi ja olisi riippuvainen hänestä?
Lokki tekee mitä vain. Siihen asti kun joutuu jätetyksi. Puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kuuluu vertailla kaikkea sitä mitä on ja mitä ei ole. Vertailukohdan pitää olla aina parempi. Huono se mies, joka ei kykene kustantamaan kaikkeaa kalliimpaa, kuin miät tuttavilla ja napaureilla on.
Varustelukilpailu ja muiden kadehtiminen on epämiellyttävä piirre niin miehessä kuin naisessakin.
Juoksisin karkuun jos nainen alkaisi vaatimaan minulta / muuttamaan minua riidanhaluisesti. Jos kokoajan puututaan tekemiin ja sanomisiin, haukutaan, arvostellaan, niin onko se kumppanuus sen arvoista. Helpon ihmisen kanssa saa olla oma itsensä eikä esittää mitä toinen haluaa. Kyllä se on minun aiemmissa parisuhteissa ollut nainen, joka on aloittanut kiukuttelun, mököttämisen ja arvostelun. Ja joka asiaa pitää vatvoa ihan kyllästymiseen saakka. Eikä ne edes puhumalla parane, kun pitää palata menneisyyteen kerta toisensa jälkeen. Mutta toisaalta, olen ollut myös se osapuoli joka on jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuten moni muukin on vastannut, niin minustakin tämä on kumma ajatus.
Jos vaikka itseäni ja parisuhdettamme katson, niin huikeita kokemuksia on paljon niin kotioloissa kuin muualla. Muiden kateutta en ole ajatellut, mutta ainakin mies sanoo, että ei kyllä kaikkien vaimot osaa/halua tms. tehdä joitain asioita, joita minä teen luonnostaan ja hyvillä mielin.
Mitä nyt edustusvaimolla tarkoitetaan? Olen mielestäni hyvin edustanut miestäni esim. miehen työpaikan juhlissa, eikä minua tarvitse hävetä minkään suhteen. Koulutus, ura, huumorintaju, ulkonäkö jne. ok.
On helppoa ollut olla vaatimatta juuri mitään, koska miehen vaatimustaso on ollut korkeammalla kuin omani. Minulle olisi ok mennä treffeille Kotipizzaan, mies haluaa parempaan ravintolaan, mikä myös minulle ok. Mulle kävisi risteily Tallinnaan, mies haluaa kalliimman matkan, fine. Mies huolehtii nautinnostani pyytämättä. Hän halusi avioliiton ja lapset pari vuotta aiemmin kuin olin osannut toivoakaan, hienoa. Miestä ei tarvitse vaatia viemään roskapussia tai laittamaan asioitaan tiskikoneeseen, koska tekee sen automaattisesti.
En mä nyt tätä elämää mitenkään surkeana pidä.
T. 17
Eikö suomi miehet suosi enemmän tomeraa käskyttäjää ja välillä suuttuvaa ja räkyttävää kun siinä on sitä vaikeasti saavutettavuutta ja on turvassa myöskin hänen osaavassa äidillisessä suojeluksessa koko poppoo? Sitten joskus lässyttävät ettei lähde lätkimään. En kyllä itse ole tuommonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan miehestä. Laiskasta ja mukavuudenhaluisesta miehestä tuo on taatusti parasta mitä voi toivoa, mutta dynaamisemmasta ja eteenpäin pyrkivästä miehestä tylsää ja harmaata.
Hauska käsitys. Väärä totta kai, mutta hauska.
Dynaamisen businessmiehen maailmassa vaikeasti ylläpidettävälle naiselle käy samoin kuin muillekin tuottamattomille sijoituksille: Se menee vaihtoon fiskaalisen vuoden suotuisassa kohdassa, mielellään niin että kulut voi vähentää verotuksessa.
Hauska käsitys tuokin, että vaativaisuudessa, dynaamisuudessa ja eteenpäin pyrkimisessä olisi tietenkin kyse rahasta, eikä esim. älyllisestä haastamisesta, itsensä kehittämisestä, aktiivisesta elämäntyylistä, osallistumisesta kotitöihin ja vanhemmuuteen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten moni muukin on vastannut, niin minustakin tämä on kumma ajatus.
Jos vaikka itseäni ja parisuhdettamme katson, niin huikeita kokemuksia on paljon niin kotioloissa kuin muualla. Muiden kateutta en ole ajatellut, mutta ainakin mies sanoo, että ei kyllä kaikkien vaimot osaa/halua tms. tehdä joitain asioita, joita minä teen luonnostaan ja hyvillä mielin.
Mitä nyt edustusvaimolla tarkoitetaan? Olen mielestäni hyvin edustanut miestäni esim. miehen työpaikan juhlissa, eikä minua tarvitse hävetä minkään suhteen. Koulutus, ura, huumorintaju, ulkonäkö jne. ok.
On helppoa ollut olla vaatimatta
Itse hain aloituksella sitä, että nainen hyväksyy itsensä ja muut sellaisena kuin he ovat ja haluaa kaikille pelkkää hyvää. Erityisesti sille omalle rakkaalle puolisolleen.
Eli nainen ei vaadi mitään erikoisempaa, vaan elää päivä kerrallaan tehden asioita muiden hyväksi, pitäen toki huolta myös itsestään. Nyt ei puhuta kynnysmatosta eikä hiirulaisesta, vaan naisesta joka tyytyy AIDOSTI vähään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut naiset eivät toimi ihan noin ja ymmärtävät ostaa tarvitsemansa asiat itse. Kuka nyt miehessä roikkuisi ja olisi riippuvainen hänestä?
Suurin osa vain, ei muut.
Mulla myös on tällainen mies. Tunnen itseni ihan Justiinaksi, mutta tämä on parempi kuin diskuteeraus, säästyy aikaakin. Nuorena tosiaan tuli jahkailtua, ei enää.