Onneksi ei tarvitse enää veneillä
Kyllä on ihanaa, kun ei tarvitse enää kesiä viettää miehen pakkomielteisen veneilyn parissa. Varsinkin näin sateisena kesänä olisi todella vmäistä viettää viikko/viikkoja ahtaassa pienessä tilassa, josta ei niin vain pääse mihinkään. Ja varsinkaan silloin ei pääse, kun mies suuttuu jostakin ja päättää ankkuroida veneen koko päiväksi keskelle järveä.
Kyllä olen niin helpottunut, että olen päässyt tuosta touhusta eroon.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan parhaillaan veneellä täällä Saimaalla. Ihan kivaa on, vaikka aurinko ei paistakaan. Voi ottaa muuten vaan rennosti. Hiljakseen uistella ja nauttia maisemista, antaa ajatusten virrata... Kyllä mieli lepää.
Ja nusasetteko joka välissä siinä?
Joo joo, se on peruskauraa näillä reissuilla.
Harmittaako?
Väärän ihmisen kanssa varmasti yhtä tuskaa veneillä.
Vierailija kirjoitti:
Väärän ihmisen kanssa varmasti yhtä tuskaa veneillä.
Näin on. Olet keskellä vettä etkä voi sieltä minnekään lähteä muuten kuin uimalla. Rantaa vaan ei välttämättä näy lähimaillakaan. Ja jos näkyisikin, mitään et voisi mukaan ottaa. Aika surkea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Veneily on parasta kesällä
Talvella oliskin melko hankalaa. Oletko usein yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Venemies Porvoosta.
Kuka nyt Porvoonjoella veneilisi? 🤣🤣🤣🤣
Mä oon kans niin tympiintyny tohon veneilyhommaan, että sanoin tänä kesänä miehelle, että voi mennä itsekseen kalastamaan. Yleensä on tehty yhdessä päivien tai viikon venereissuja kalastuksen merkeissä.
No, eihän toi siitä pitäny, mutta ei auttanu kuin tyytyä siihen. Ei mulla enää paikatkaan kestä sitä jatkuvaa paikallaan oloa, mitä veneessä oleminen on.
Joo joo, se on peruskauraa näillä reissuilla.