Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui neuroleptien käyttö mun osalta!

Vierailija
25.06.2025 |

Käyttäkööt hoitajat ja lekurit itse lääkkeensä. Mulle riitti!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ja hoitajat eivät ikinä käyttäisi neuroleptejä. Ei, vaikka sairastuisivat itse psykoosiin. 

Vierailija
2/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ja hoitajat eivät ikinä käyttäisi neuroleptejä. Ei, vaikka sairastuisivat itse psykoosiin. 

Niin minäkin veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkärit ja hoitajat syövät neuroleptejä. Niitäkin pitää syödä oikealla tavalla mutta se oikea tapa on ammattisalaisuus.

Vierailija
4/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne aiheuttivat?

Vierailija
5/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas on sairaudentunnoton, tehdään m1 lähete.

Vierailija
6/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat tehdä! Nykyään ei osastolle laiteta vasta kun on kunnolla sekaisin. 

Vierailija
7/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskusteluketju mutta harmi kuin 3/3 kommentin jälkeen tulee epäselvää tekstiä

Vierailija
8/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskusteluketju mutta harmi kuin 3/3 kommentin jälkeen tulee epäselvää tekstiä

Unohdin kirjoittaa että syön itsekkin neuroleptejä, kohta syön taas, joka ilta, ruoka odottaa ja lääkkeet

Vierailija
9/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa. Jos ei auta, niin uutta lääkettä sen tilalle pyytämään.

Vierailija
10/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sairaudentunnoton, olen vain lääkekielteinen.

Vierailija
11/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hffjkjtty?

Vierailija
12/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut ikinä lääkettä hoitajien ja lääkärien ammattisalaisuuden reseptillä?

Vierailija
13/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä on kenellekään haittaa, jos mun todellisuudentaju alkaa ajoittain lipsua. En ole vaaraksi kenellekään. Sitten jos tulee jotain, otan kuuriluontoisesti lääkettä. Ei sitä koko aikaa tarvi loppuelämäänsä syödä.

Vierailija
14/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kivasti kuulostaakin neuvola-a kan kirjoittamalta törkytekstiltä,jonka kumosivat välittömästi psykiatrian ylilääkäri sekä oma hoitajani, jotka olivat kanssani asioineet vuosia. Tuohon "sairaudentunnottomuuteen" neuvolahu..ra lisäsi, että on "vakavasti mielisairas". Olisin voinut tehdä rikosilmoituksen ja tuhota tuon ihmisen uran,mutta koska juristini oli ku settaja, enkä tiennyt lainsäädännöstä/oikeuksistani vielä tuolloin, asia jäi silleen ja sama leh m ä saa yhä edelleen palkkaa perättömistä lasuistaan,jos asiakkaan naama ei miellytä.

Sellaista se on, siellä Lohjan terveydenhuollon suunnassa. Terkkuja vaan sinulle neuvolan täti "rinta-uusi-mikälieolitkaan",joka itsesi tunnistat-älä luule,että olen unohtanut tai että asiaan ei enää palata.

Ei,en syö lääkkeitä,en neuroleptejä,en mitään muutakaan,en edes buranaa,jos ei ole aivan pakko. Silti tuon neuvola-äm m än kaltaisten valehtelijoiden vuoksi ,minusta on asiakirjoissa tehty n ist i, huo ra, ps yko ottinen, har hainen, jnejnejne..mutta kas kummaa;mitään m1 lähetteitä ei ole kyetty tekemään-johtavalla tasolla oleva henkilöstö näki ja ymmärsi,mitä kohdallani on yritettiin tehdä. Sote on täynnä rikollisia!

Vierailija
15/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut ikinä lääkettä hoitajien ja lääkärien ammattisalaisuuden reseptillä?

Mikä se ammattisalaisuus on? Onko se että otetaan lääkettä sitten kun tulee oireita eikä syödä niitä jatkuvasti?

Vierailija
16/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siitä on kenellekään haittaa, jos mun todellisuudentaju alkaa ajoittain lipsua. En ole vaaraksi kenellekään. Sitten jos tulee jotain, otan kuuriluontoisesti lääkettä. Ei sitä koko aikaa tarvi loppuelämäänsä syödä.

Kirjoititko omasta lääkityksestäsi tai yleisesti? oliko viestisi kohdistettu jollekkin?

Vierailija
17/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla hoitaja joka käy lääkekaapilla

Vierailija
18/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se ammattisalaisuus on? Onko se että otetaan lääkettä sitten kun tulee oireita eikä syödä niitä jatkuvasti?

Ikävä kyllä en voi paljastaa sitä yksinkertaista kikkaa kaikille tänne internettiin

Vierailija
19/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä en voi paljastaa sitä yksinkertaista kikkaa kaikille tänne internettiin

Ei ole mitään kikkaa, puhut paskaa. Olet joku vittumainen hoitaja.

Vierailija
20/27 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kikkaa, puhut paskaa. Olet joku vittumainen hoitaja.

En ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi