40v synttärit, veisitkö lahjan?
Juhlakutsussa lukee oma istuintyyny ja haluamansa juomat mukaan, tarjolla pikkusuolaista. Kyseessä on taloyhtiön pihalla järjestettävä juhla. Riittääkö pullo kuoharia vai pitääkö olla oikea lahja näillä spekseillä? Mitä veisit lahjaksi? Juhlan sankari on nainen.
Kommentit (13)
Laadukasta suklaata ellei ole hellettä luvassa.
Kun mä täytin 40v ja kysyin lapseni synnyttäjältä, että voisiko tänään olla edes haukkumatta mua, niin sanoi vain ettei häntä kiinnosta vìttuakaan mun synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Vie suriseva laite.
Herätyskello?
Mariskooli kettukarkeilla on paras lahja kaikille naisille 🦊💯
Vain lapsille kuuluu syntymäpäivälahjat.
Tunnet synttärisankarin. Onko hän ihminen, jolla jo on kaikkea, ja kuohari on kiva vieminen. Vai onko hän ihminen, jolla on tiukkaa rahasta ja ehkä pieni lahja voi olla hyödyllinen tai iloksi niukassa arjessaan.
Ei tietenkään mitään lahjaa. Kun vain menet paikalle!
Pullo kuoharia on oikein hyvä. Tyhjin käsin ei kannata mennä, koska kyseessä on juhlat. Myös suklaa sopii lahjaksi, jos synttärisankari ei käytä holia.
Kuuluu tapoihin muistaa synttärisankaria. Koska kyseessä on matalan kynnyksen pihajuhlat, muistaminen voi olla esim. kaunis pikkukuoharipullo ja pilli.
Onko kutsun yhteydessä annettu lahjatoivetta yms. Aina voi viedä edes 5 euron kukkakimpun, jos ei ole muuta tietoa. Varmaan tunnut sankarin parhaiten ja tiedät miten haluat panostaa. Onneksi ne ajat on ohi kun kerättiin isompia lahjoja pyöreitä täyttäville, kaikilla yleensä on jo tarpeeksi tavaraa ja rahalahjat aikuisten kesken on vaan tyhmiä/turhia.
Vierailija kirjoitti:
Laadukasta suklaata ellei ole hellettä luvassa.
Ajattelin tuon suklaan sen kuoharin lisäksi, vaikka onhan se kuohari jo itsessään hyvä, kun juomia pyydettiin.
Vie suriseva laite.