Hydroksiapatiittia sisältävä hammastahna - kokemuksia?
Onko kellään kokemuksia hydroksiapatiittia sisältävistä hammastahnoista? Esim. Ecodentan Sensitive whitening omyadent.
Mulle ei sovi fluori ja hampaisiin tullut alkavia reikiä nyt useampia. Joku hyvä tahna pitäisi löytää ja luin, että hydroksiapatiittia sisältävät tahnat voisi toimia.
Saa suositella muitakin hyviä fluorittomia hammastahnoja, jos on hyviä kokemuksia.
Kommentit (5)
Googlaa japanilainen merkki Apagard. Maut tosi mietoja, ei vaahtoa. Olen käyttänyt jo vuosia enkä keksi kalliin hinnan lisäksi mitään valitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa japanilainen merkki Apagard. Maut tosi mietoja, ei vaahtoa. Olen käyttänyt jo vuosia enkä keksi kalliin hinnan lisäksi mitään valitettavaa.
Kiitos vinkistä. Mitä Apagardin tahnoista käytät? Onko reiät pysyneet hyvin loitolla?
Mistä oot tilannut?
Apagardeissahan hydroksiapatiiti on nanomuodossa. Varmaan hampaille paras, mutta oon miettinyt, onko sit jo jotain muita terveyshaittoja nanopartikkeleista.
Kannattaa sitä nyt ainakin kokeilla. Sinuna testaisin myös oil pullingia ja olisin tarkka ruokailujen määrästä ja hammasvälien puhtaudesta (myös ruokailujen jälkeen huuhtelu ja tikutus). Hampaat saa myös pestä kolmesti päivässä niin kuin useissa muissa maissa tehdään.
Hydroksiapatiittia?! Siis Ca5(PO4)3OH eli luujauhoa???
Millä te ihmiset oikein pesette hampaitanne?
Iskia kauhea apatia.