Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko "väärin" erota vain siksi että on täysin kyllästynyt mieheen?

Vierailija
25.06.2025 |

Ei mitään draamaa taustalla, mutta ukosta on tullut jotenkin niin hiton jäyhä, passiivinen ja intohimoton, että leipiinnyttää. Tuntuu myös pitävän meikäläistä aivan itsestäänselvyytenä, joka ei kehuja tai huomioimista tarvitse. 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista sisältöä itse tuot elämäänne ? Meillä olisi tosi tylsää jos mentäisiin sillä mitä mies keksii. Onneksi suostuu innolla aina kaikkeen mitä minä ehdotan ja onneksi itselläni ideoita riittää .

Miksi pitäisi tyytyä johonkin perässäraahattavaan ressukkaan? 

Vierailija
62/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin voi auttaa, jos lähdet vähän viihteelle, etkä ole itsestäänselvyys.

Minun mieheni alkaa aina jossain vaiheessa ylpistymään. Silloin palautan hänet tietoisesti maan pinnalle meikkamalla flirttailemalla muille miehille. Johan alkaa omakin rouva kiinnostaa.

Älä alapeukuta. Miehet ovat yksinkertaisia.

Epäilemättä jotkin ovat. Niin jotkin naisistakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin!  Kyllä syy pitää olla.

Vierailija
64/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se väärin!  Kyllä syy pitää olla.

Eikö totaalinen leipiintyminen ole syy? 

Vierailija
65/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin voi auttaa, jos lähdet vähän viihteelle, etkä ole itsestäänselvyys.

Minun mieheni alkaa aina jossain vaiheessa ylpistymään. Silloin palautan hänet tietoisesti maan pinnalle meikkamalla flirttailemalla muille miehille. Johan alkaa omakin rouva kiinnostaa.

En ikinä haluaisi olla tuollaisessa parisuhteessa kumpanakaan osapuolena.

Vierailija
66/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Saat erota milloin vain ja mistä syystä vain. Se että joku muu vaatii sinulta jotain "kunnon" syytä ei velvoita sinua pätkääkään olemaan suhteessa josta mieluummin lähtisit. Kunnon syy on se että haluat lähteä.

Vierailija
67/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei mieheen kyllästyisi. Lähde meneen vaan. Elämä on paljon helpompaa. 

Vierailija
68/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstan Eronneet akat kuoro on jo täynnä. Kiitos kuitenkin yhteydenotostasi.

Vierailija
69/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstan Eronneet akat kuoro on jo täynnä. Kiitos kuitenkin yhteydenotostasi.

Kyllä aina mahtuu yksi lisää!

Vierailija
70/82 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Yksi mun naisista tuoksuu voimakkaalle ja on pakko vaihtaa lakanat ennen toisia. Toinen taas tykkää alistamisesta ja en keksi aina hänelle sopivaa nöyryytystä....

Laita vaan vaihtoon ja tuu mun talliiin. 🥰

Vierailija
71/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Toisaalta olen ajatellut että kun nyt ei kauheasti kiinnosta mikään alusta aloittaminenkaan niin pitäisikö panostaa muihin ihmissuhteisiin ja antaa miehen olla tuollainen mykkä nyhjääjä jos niin haluaa. Jos aloittaisi jonkun miesvaltaisten harrastuksen niin siinä saisi arkeensa taas vähän flirttiäkin kun kerran omaa ei kiinnosta. 

Vierailija
72/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitse ensin miten olet omilla toimillasi ajanut miehen tuohon tilaan. Peili ja vaaka auttaa, tallenna myös omaa jäkätystäsi. 

Vierailija
73/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu täytyy miehen olla jos vielä nykyisin aikoo naimisiin mennä. Siis täysi idiootti oikeastaan.

Vierailija
74/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu täytyy miehen olla jos vielä nykyisin aikoo naimisiin mennä. Siis täysi idiootti oikeastaan.

Naisen sen sijaan täytyy olla vielä itsetuhoinenkin. 

Vierailija
75/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Eroon ei tarvita mitään erityistä syytä.

No ei varsinaisesti, mutta onhan se vähän tympeää, varsinkin jos se tulee toiselle tyytyväiselle osapuolelle ihan puun takaa. Varsinkin avioliitto pitäisi ottaa mielestäni vakavasti, eikä vain tylsyyden takia erota. Toki avioliittokin vaatii työtä ylläpitoon molemmilta osapuolilta, aloituksen mies ei selkeästi ylläpidä sitä omalta osaltaan, jolloin terapia voisi olla hyvä apu herättämään ajatuksia ja avaamaan keskustelua. Myös avioliittoa ennen tapahtuva parisuhdeterapia voisi yleistyä, niin pari olisi jo heti yhteisen elämän alussa samalla sivulla mitä odottaa tulevalta.

Minusta taas tylsyyden merkitystä vähätellään. Ymmärretään, että erotaan suhteesta jossa jatkuvasti sattuu, suututtaa tai ahdistaa, mutta tylsyys on pikkujuttu. Varmaan ihmisten tylsyyden kokemuskin on erilainen. Joillekin se tuntuu olevan neutraali olotila, toisille taas pitkäaikaisena lähes sietämätön, joillekin jopa pahempi kuin kipu. Pelkän tylsyyden takia eroaminen siis voi tarkoittaa eri ihmisille hyvin eri asioita. Ulkopuolelta voi olla vaikea sanoa, milloin eroaminen on turhaa.

-eri

Vierailija
76/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa pari vuotta ja katunut päätöstä lähes koko ajan. Olin jossain vaiheessa vähän vitsaillut vihille menemisellä ja mies kai oletti, että minä olen se, joka sitä haluaa. Kosi vanhan kaavan mukaan ja sillä hetkellä ajattelin että no mennään sitten, on tämä riittävän hyvä suhde kuitenkin. Jo ennen häitä oli ajoittain sellainen olo, etten tiedä, onko tämä loppuelämän kestävä suhde, mutta kynnys perääntymisen oli aika iso kun kutsutkin oli jo laitettu. Nykyään mies on just tuollainen jäyhä jököttäjä, jota ei kiinnosta mun asiat tai olemassaolo oikeastaan ollenkaan. Tällä hetkellä käytännössä odotan lähinnä että koirasta aika jättää niin voidaan erota ilman että joutuu murehtimaan, mitä sen kanssa tehdään. 

Vierailija
77/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap pihdata. Siinäpä yleensä syy, jos mies vaikuttaa (p)onnettomalta.

Vierailija
78/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin.

Vierailija
79/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ap pihdata. Siinäpä yleensä syy, jos mies vaikuttaa (p)onnettomalta.

Voi kuule, kun lapsikulta tietäisit, mitä kaikkea pitkässä suhteessa voi olla. Omakohtaista kokemusta ei selvästi ole kertynyt. 

Vierailija
80/82 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää yhdessä joku matka tai seikkailu. uutta inspiraatioo.