Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani kertaa kasin ...

Vierailija
26.03.2007 |

Koko lukuvuosi ollut vaikeata. Kokeista saa 4-5 ja useita poissaoloja. Sosiaalitoimistostakin oltu yhteydessä meihin. En voi kuitenkaan melkein 15-vuotiasta pokaani rahaata kouluun, sillä saisin syytteen pahoinpitelystä Poika valittaa pahaa oloa, mitä tuntee koulussa, muuten ei avaudu. Haluaisi lopettaa koko koulunkäynnin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se esim. menee jengin mukana eikä viitsi mennä tunneille jos muutkaan ei mene... tai sitten jotkut kiusaa sitä?

Vierailija
2/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maita. On aina ollut kova pelaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menisi ysiluokalle huonolla todistuksella, olisi vaikeaa tsempata päästötodistukseen hyvät numerot jatko-opiskelupaikkaa silmällä pitäen.

t. äiti, jonka poika käy toista kertaa ysiluokkaa

Vierailija
4/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kertaisin ite kasin koska en pystyny käymää koulussa marraskuun jälkeen ollenkaan. oli vaan paha olo aina ku istu tunneilla. todettiin masennus. kasin kertaus ei paha ollenkaan. kannattaa kuitenki miettii jos on taustalla jotain jos vaikka vaihtais koulua samalla. mulla ainakin toimi ja jatkoin sit normaalisti uudessa koulussa kasilla samalla kyllä masennusta hoitaen. edelleen oli toisella kerralla kasilla paljon poissa oloja mut ei kuitekaan niin paha olo ollut enää ja suoriuduin kasista ja ysistä loppuun.

Vierailija
5/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole vain teiniangstia. Lapsesi voi olla ihan oikeasti sairas.

Vierailija
6/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäis ne huonot vaikutteetkin sinne toiseen kouluun.

Vierailija
7/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että takana on koulukiusaaminen että sen takia koulu menee huonosti. Mua itseä koulukiusattiin koko yläasteen ajan. Koulu meni tyydyttävästi mutta olis varmaan paremminkin mennyt jos ei olis ollut koulukiusaamista takana. Mulla koulukiusaamisen takana ei ollut yksi ihminen vaan kokonainen luokka jonka silmätikkuna ja naurun alaisena olin. Ja siitä se levesi että melkein kaikki tiesi ja kaverit alkoi kaikkoamaan ympäriltä.

Olispa itselläki ollut rohkeutta sanoa jollekki tai vanhemmat olis puuttunut asiaan. Jotain sanoin heille mutta ei he ottaneet sitä kuuleviin korviin, totes vaan sellaista sitä aina on. Nyt kärsin siitä edelleen, vaikka aikaa on monta vuotta. Olen miettinyt terapiaa. Itku vaan tulee vieläki silmiin tätä kirjoittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän