Queen of Fucking Everything saa jatkoa Ruutu palvelussa, 14.95e/kk
Kannattaa katsoa! Jaksot esitetään viikon välein.
Kommentit (27)
Börje, mutta tajuttiin, osa ei ehkä, koska on taas suomimankujat ja menkää töihin avohoitopotilaat paikalla! 😆
Vierailija kirjoitti:
Teennäinen ja huono, kuten kaikki suomalaiset sarjat.
Mun mielestä se oli ihan hyvä sarja. En kuitenkaan aio sen takia ottaa mitään maksullista palvelua. Vähän liikaa sellaisia asioita, joita sarjassa "pitää" olla. Haluaisin katsoa sarjani ilman, että mulle kerrottaisiin, mitä pitää ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli ihan hyvä sarja. En kuitenkaan aio sen takia ottaa mitään maksullista palvelua. Vähän liikaa sellaisia asioita, joita sarjassa "pitää" olla. Haluaisin katsoa sarjani ilman, että mulle kerrottaisiin, mitä pitää ajatella.
Mitä oli mitä "pitää olla "? Esimerkiksi?
Minua ärsytti ainoastaan ilkeä sossuntäti vai oliko Kelan. Ehkä hallintotieteen maisteri, koska sosiaalipuolella ainakin koulutus on asiakaslähtöisyyttä painottavaa, joskus jopa altruistista.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut queen of fucking everythingiä mutta siitä olen varma, ettet ole sinäkään etkä takuulla katso mitään muut kuin reality-paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut queen of fucking everythingiä mutta siitä olen varma, ettet ole sinäkään etkä takuulla katso mitään muut kuin reality-paskaa.
Ja salattuja paskoja 15000 jaksoa+uusinnat päälle.
Ei tule Sykettä enää ilmaiseksi, viimeisin ilmainen taisi olla kausi 14 tai 15 ja nyt mennään jo kautta 20.