Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aviolliittosi loppui?

Vierailija
25.06.2025 |

Kerro syy miksi avioliittosi kariutui ja olisiko ollut parempi jos ette olisi eronneet?

Olen seurannut tuota naapurin rouvan touhuja nyt muutaman vuoden. Miehestänsä otti eron ja nyt on varmaan poikaystävä numero 6 menossa. Rouva aina pikku viineissä valittaa kuinka kurjaa ja yksinäistä hänellä on ja että olisi pitänyt yrittää pitää kiinni avioliitosta ja valittamisen jälkeen jakaa maailman parhaimpia parisuhdeneuvoja 😅

Töissäkin on pari tapausta jotka kertovat katuvan eroa monen vuoden jälkeen ja heilä on jo kuitenkin uudet miehet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajuakaan.

Vierailija
2/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin paremman ja rikkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen rakkaus loppui. Itse olin (eron hetkellä) sitä mieltä, että suhde olisi ehkä ollut korjattavissa, mutta hän ei nähnyt asiaa niin. Myönsi itsekin, että koska ei osaa puhua tuntiestaan tai mistään muustakaan vakavammasta, niin se suhde ei korjaudu.

Noh, jälkikäteen olen itse tullut ajatelleeksi monia tilanteita, joissa mies oli jos ei halveksunut niin ainakin suhtautunut nyreästi minuun (tekemisiini, sanomisiini, pukeutumiseeni jne). Eli parempi näin.

Vierailija
4/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sivusuhteen takia.

Vierailija
5/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kohteli kylmästi. Oli niin töykeä ja käytti taloudellisesti hyväksi. Sitten loppui minunkin rakkaus. Ero oli hyvä asia. 

Vierailija
6/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ilmi, että mies oli juossut vieraissa koko 10v avioliiton ajan. Ei ollut mitään mahdollisuutta enää jatkaa sen jälkeen.

Löysin onneksi paremman.

Vierailija
7/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolla ei pysynyt mulukku housuissa, pitkin kyliä sen kanssa

Vierailija
8/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko löysi keski-ikäisenä uuden naisen, juoksi sen perään ja halusi eron. Onneksi, sillä se olikin kyllä ilkeä mies. Eron jälkeen löysin hyväntahtoisen ja hellän miesystävän. En kaipaa entistä.

Vierailija
9/9 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alkoholismin takia. Ei voisi olla parempaa päätöstä. Ei enää ikinä alkoholistia minulle ja lapsille. Pärjään hyvin yksinkin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän