Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uupunut: vauva sairastuu mun maidosta enkä jaksa hoitaa muitakaan lapsiani kunnolla.

Vierailija
26.03.2007 |

Mun pitäis jättää ruokavaliosta pois mansikat, suklaa, sitrushedelmät, raa' at kasvikset, ruisleipä ja kahvi. Nää on just niitä ruoka-aineita, minkä avulla selviydyn päivästä toiseen. Jos tämä ei tepsi niin sitten pitäisi jättää maitotuotteet pois mun ruokavaliosta. Onko itsekästä äidiltä vaan lopettaa imetys tässä tilanteessa??

Lisäksi vauva ilmeisesti saa multa sammaksen kerta toisensa jälkeen. Rinnat eivät oireile mitenkään, mut mistä muualta vauva voisi sen saada koko ajan uudestaan???

Mun muut lapset taas syö eineksiä ja puolivalmisteita päivästä toiseen, kun en todellakaan jaksa laittaa kunnon ruokaa. Oon niin väsynyt uhmisten temppuiluun ja siihen, että ei ole omaa aikaa. Lisäksi tää kämppä on kuin atomipommin jäljiltä. Oon varmaan maailman surkein äiti :-(!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muille lapsille puolivalmisteita jne. Laita itsesi kuntoon ihan ekaksi!=)

Vierailija
2/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korviketta pulloon ja isommille einestä mikron kautta, ei kaikkea taviste eikä pidä jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä sairastuminen ilmenee, ihottumana?

Vierailija
4/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vaan väsyttääkö??? Ei kuitenkaan syö yöllä joka heräämisellä, vaan vatsavaivojaan itkee. Ikää nyt 4 kk.

Vierailija
5/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä syöt sitä mikä auttaa jaksamaan ja vauva saa pullosta ruokaa ja isomma pärjää hyvin eineksillä...

Vierailija
6/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun kaikesta tarvitse heti luopua vaan kokeilet paria juttua kerrallaan jos imetystä haluat jatkaa? Mutta tosiaan, sun oma jaksaminen on tärkeintä eli anna ihmeessä sitä korviketta vaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jaksaminen yhä takkuilee, niin puhu neuvolassa tai pyydä lähete mielenterveystoimistoon. T. saman kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme