Trumpin kiroilu uutisissa
Huomasitteko muut 20.30 uutisissa, kun Trump päästää f*** sanan yhtään peittelemättä ja se on suomennettu sanalla v****. Enpä ole ennen uutisissa törmännyt moiseen kielenkäyttöön, varsinkaan maailman johtajilta. Tuo on kuitenkin kaikistatörkein kirosana, eikä mikään tyyliä helkutti sadattelua. Eihän ole soveliasta valtionpäämiehen olla noin alatyylinen koko maailman kuullen. Ei edes yritä arvokkuutta käytökseensä.
Kommentit (68)
Oikeassa Trump oli ja syystäkin vihtuuntunut kyseisten maiden toimintaan..
Yli 80 vuotta sotineet välillä enemmän tai vähemmän..
Mitä muuta voi odottaa presidentiltä, joka pitää typerää kirkkaanpunaista lippistä päässään puvun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on nyt kaksi maata, jota ovat sotineet niin kauan ja niin kovaa, etteivät ne enää v***u tiedä mitä tekevät"
100% asiaa, josta kunnon maailman johtajan kuulukin olla kunnolla vittuuntunut. Pisti jo sen toisen paskaläjävaltion ydinlaitokset sileäksi. Ei olisi kukaan muu uskaltanut. Muut vaan lässyttää ja kiertelee.
Uskokaan jo, ei tuota hullua kiinnosta muu kuin Nobelin rauhanpalkinnon saaminen.
Luin maga-hörhöjen kommentteja tuohon, ja niiden amerikkalaisten mielestä kiroilu on vain osoitus siitä miten luonnollinen ja vilpitön kansanmies Trump onkaan...
Itse ovat sitä mieltä, että globaalia pahaa eliittiä ovat kaikki muut, paitsi Musk, Trump, Thiel ja mitä kaikkia miljardöörejä hallinnossa pyöriikään.
Kun päässä on vikaa, vian ei tarvitse olla iso, että siitä on haittaa.
Vierailija kirjoitti:
onpa lannistuneen oloinen tuossa videossa, ikäänkuin jo luovuttanut. Ei tainnut ihan läpihuutojuttu tuo pressan homma ollakaan kun tulee ihan oikeita asioita turhan mölinän sijaan hoidettavaksi.
Ihan sama tuli mieleen. Ei mene enää selkä suorana vaan vähän lysyssä. Jotenkin todella väsyneen oloinen. Tuskin jaksaa edes täyttä vuotta kuin kaikki kovalla metelillä aloittamansa hommat on mennyt ihan persiilleen. Ja yllättyi siitä. Vähän kuin meillä orpo. Ei mennyt kuin strömsössä.
Näköjään sana arkipäivästyy. Olin taannoin hämmästynyt kuullessani, että li anderssonia vitutti kuin pientä eläintä. Sitten purra ja nyt trump.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa lannistuneen oloinen tuossa videossa, ikäänkuin jo luovuttanut. Ei tainnut ihan läpihuutojuttu tuo pressan homma ollakaan kun tulee ihan oikeita asioita turhan mölinän sijaan hoidettavaksi.
Ihan sama tuli mieleen. Ei mene enää selkä suorana vaan vähän lysyssä. Jotenkin todella väsyneen oloinen. Tuskin jaksaa edes täyttä vuotta kuin kaikki kovalla metelillä aloittamansa hommat on mennyt ihan persiilleen. Ja yllättyi siitä. Vähän kuin meillä orpo. Ei mennyt kuin strömsössä.
Onhan päänupissa jotain pahasti pielessä, kun julistaa tulitauon omin päin, ja ällistyy, jos muut eivät tottele.
"Hän haluaa ääretöntä huomiota ja sen, että valta on hänen kädessään. Hän ei kaihda, vaan suorastaan hakee julkisia ristiriitoja ja konflikteja.
Paksunahkainen narsisti myös kokee, että hän on ylivoimaisen hyvä hoitamaan asiat. Tämä näkyy Viljamaan mukaan siinäkin, että muita ei haluta päästää neuvottelupöytään Ukrainan tilanteessa.
Narsisti haluaa hoitaa asiat kahdestaan, koska muut eivät ole riittävän arvokkaita päättämään mistään."
Vierailija kirjoitti:
Kuuli Riikalta, että nyt saa vituttaa.
-winner-
Kyllä se jota vitutti kuin pientä eläintä oli ihan eri puolueesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuli Riikalta, että nyt saa vituttaa.
-winner-
Kyllä se jota vitutti kuin pientä eläintä oli ihan eri puolueesta...
Riikkaa kuitenkin vitutti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8ddf16a3-177a-4b09-aa59-17fdcd5be…
Vierailija kirjoitti:
Näköjään sana arkipäivästyy. Olin taannoin hämmästynyt kuullessani, että li anderssonia vitutti kuin pientä eläintä. Sitten purra ja nyt trump.
Tää on kyl outoa. Ennen v-sana oli niin roisi, että sitä käytti vaan pikkurikolliset teinikovikset. Mitä on tapahtunut, kun sitä tuntuu nyt käyttävän kaikki vauvasta vaariin ja vangeista valtionjohtoon, vaikka itse sana on edelleen yhtä roisi eli ei ole mitään korvaavaa kovempaa sanaa tullut tilalle.
Oli käännetty iltauutisissa helvetiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin valtionpäämies, joka sanoo suoraan niin kuin asia on, ja pistää tyhjäntoimittelijoille jauhot suuhun. Arvostan! Kaikki muut on pelkkiä sievisteleviä lässyttäjiä.
Trump ilta selvää ja suoraa puhetta. Se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl outoa. Ennen v-sana oli niin roisi, että sitä käytti vaan pikkurikolliset teinikovikset. Mitä on tapahtunut, kun sitä tuntuu nyt käyttävän kaikki vauvasta vaariin ja vangeista valtionjohtoon, vaikka itse sana on edelleen yhtä roisi eli ei ole mitään korvaavaa kovempaa sanaa tullut tilalle.
Minuakin vielä 20 vuotta sitten korvia särki, jos joku käytti sanaa. Omille lapsille on suvainnut sanan käyttöä. Nyt se on niinnyleinen, että pidän jo normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuten kaikista törkein kirosana. Toki selvästi alatyylinen ja täysin asiaton.
Ihan uteliaisuudesta, mikä on se törkein?
Ihan on hyvä sana kuvaamaan miltä. Trumpista tuntuu. Luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin vielä 20 vuotta sitten korvia särki, jos joku käytti sanaa. Omille lapsille on suvainnut sanan käyttöä. Nyt se on niinnyleinen, että pidän jo normaalina.
Minua särkee korvia vieläkin. Kertoo mielestäni ihmisestä jotain, joka puhuu noin rumia toisten kuullen. En hyväksyisi nuoreltakaan kuulla tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuten kaikista törkein kirosana. Toki selvästi alatyylinen ja täysin asiaton.
Ihan uteliaisuudesta, mikä on se törkein?
Veikkaus et joku muthafuckin' / ääshoul
Suoraan sanottu ja menee perille, ei mikään kapulakielinen himmeli.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin valtionpäämies, joka sanoo suoraan niin kuin asia on, ja pistää tyhjäntoimittelijoille jauhot suuhun. Arvostan! Kaikki muut on pelkkiä sievisteleviä lässyttäjiä.
Oma maansa piippaa televisiossa joka ainoan fuckin ja assholen ja kaikki muut mahdolliset kirosanat pois ihmisten korvista, koska se on jumalatonta.
Piippasivatko myös presidenttinsä kirosanan?