Löytyykö kilttiä miestä joka siivoaisi, pyykkäisi, kävisi kaupassa,
laittaisi ruokaa, maksaisi laskut, huoltaisi koneet jne?
Kommentit (26)
Heillä kaikilla on jo poikaystävä..!
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Mitäs mä saan?
pimpsukkaa tietysti
Minulla tuollainen ollut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Pääset jälkiliukkaille, jos olet oikein kiltti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pimpsukkaa tietysti
En mä tarvii
Karvalompsaa jos raotat aamuin illoin niin varmasti löytyy.
Ei kai tuo mikään kiltti mies ole, ihan tasavertaiselta kumppanilta kuulostaa. Laskut suoraveloituksena, mutta muutoin meillä ainakin kumpikin tekee noita juttuja. Ruokaostokset kyllä enimmäkseen hoitaa mies kun kokkaakin suurimman osan ruuista.
Meillekin voi tulla, palkka on tosin huono/olematon.
Löytyy mutta teen tuon kaiken itseäni varten. Oliko muuta?
Kuinka typeriä nämä miehet ovat, jotka kirkkain silmin väittävät miehen hoitavan kotityöt parisuhteessa, jos saavat seksiä? Ei ole toiminut tähän asti ollenkaan, vaan seksiä saatuaankin röhnöttävät sohvalla kuin tatti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka typeriä nämä miehet ovat, jotka kirkkain silmin väittävät miehen hoitavan kotityöt parisuhteessa, jos saavat seksiä? Ei ole toiminut tähän asti ollenkaan, vaan seksiä saatuaankin röhnöttävät sohvalla kuin tatti.
Seksin jälkeen kuuluukin röhnöttää. Ensin työt ja sitten seksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös. Onko sellaisia, jotka eivät tee noita? Ja hoitaa myös lapsia vähintään yhtä paljon kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo mikään kiltti mies ole, ihan tasavertaiselta kumppanilta kuulostaa. Laskut suoraveloituksena, mutta muutoin meillä ainakin kumpikin tekee noita juttuja. Ruokaostokset kyllä enimmäkseen hoitaa mies kun kokkaakin suurimman osan ruuista.
Tuosta ap:n kuvailusta on tasa-arvo kaukana.
Sinun kuvailu ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen kuuluukin röhnöttää. Ensin työt ja sitten seksi.
No röhnöttävät kyllä ennen seksiä ja kutsuvat apaattista laiskuuttaan kiltteydeksi.
Vierailija kirjoitti:
unissasi, siksihän täällä uliset
Niitä on. Kutsutaan poikamiehiksi.