Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää aivan saakelisti ekan kortsupakan ostaminen

Vierailija
24.06.2025 |

Tuntuu siltä että joudun ostamaan niitä myöhään illalla kun olen käytännössä yksin kaupassa. Onko se samanlaista kaikilla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei....minä ostin juuri kaksi pakettia ihan päiväsaikaan ja kaupassa oli paljon muitakin. 95% kaupassa samaan aikaan olijoista lienee ainakin joskus ostanut kortsuja. Lisäksi valitse naispuoleinen kassa ja katso ilmettä kun lyöt viisi perhepakkausta kondomeja hihnalle. Hän on kateudesta vihreä kun tietää että joku saa illalla oikein kunnolla nainteja.

Vierailija
2/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin, että on. En ole koskaan ostanut niin en tiedä. Mutta intiimituotteita häpeän kaikkia, ja nykyään ostan ne joko kerää-ja skannaa palvelulla tai kotiinkuljetuksella jos vaan kauppa sen tarjoaa niin ei tarvii latoa niitä siihen hihnalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tunne vuosikymmeniä sitten. Pelastus oli kuitenkin kaupungissa oleva valintamyymälä, ei tarvinnut kuin naama punakkana laittaa hihnalle. Seuraavan kerran oli jo helpompaa, saaneena miehenä 😀 

Vierailija
4/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin, että on. En ole koskaan ostanut niin en tiedä. Mutta intiimituotteita häpeän kaikkia, ja nykyään ostan ne joko kerää-ja skannaa palvelulla tai kotiinkuljetuksella jos vaan kauppa sen tarjoaa niin ei tarvii latoa niitä siihen hihnalle. 

Mikset osta itse? Voisi kuvitella että ehkäisy kiinnostaa.

Vierailija
5/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalampi häpeä on mennä ostamaan tikkareita sen upeamuotoisen 20v kassan kautta. Varsinkin jos ei tiedä onko se kassa vapaa ehtoolla.

M

Vierailija
6/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan aina netistä, usein tulee tilattua muutakin samalla. Ja valikoima parempi jos jotain spesiaalimpaa haluaa

Vierailija
7/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei....minä ostin juuri kaksi pakettia ihan päiväsaikaan ja kaupassa oli paljon muitakin. 95% kaupassa samaan aikaan olijoista lienee ainakin joskus ostanut kortsuja. Lisäksi valitse naispuoleinen kassa ja katso ilmettä kun lyöt viisi perhepakkausta kondomeja hihnalle. Hän on kateudesta vihreä kun tietää että joku saa illalla oikein kunnolla nainteja.

Xl - kokoisia tottakai.

Vierailija
8/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIY kassa pelastaa

Vierailija
9/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo jännitä, mutta ekan paketin venuksia ostin apteekista luukulta yöllä päivystys aikaan Se oli kauan sitten se   

Vierailija
10/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus junnuna jännitti ostaa kun kaupassa oli usein tuttuja pienellä paikkakunnalla. Nykyään haen kaupasta jos on tarvetta. Aluksi sekin hävetti kun tajusin, että tarvitsen oikeasti xl-kokoisia koska minulla on paksu ja normikokoiset ahdistaa ja hajoaa, mutta nykyään siihenkin on tottunut. Joskus on tullut katseita kassajonossa muilta ja kerran myyjä katsoi pari kertaa pidempään, mutta oikeasti myyjiä ei yleensä muiden ostokset kiinnosta. Itsepalvelukassoja vältän, koska en ole kaupassa töissä.

Vierailija
11/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sitten laittaa sitä  käytettyä kortsua paidan taskuun rakastelun jälkeen. Sehän unohtuu sinne ja siitä voi nolo tilanne syntyä.

Vierailija
12/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollanen jännittää, kannattaa siirtää panemiset hamaan tulevaisuuteen!

Vierailija
13/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kateellinen nsintien määrästä se kassa. Ihmettelee vaan että millaisenhan lastin huumeita tuokin meinaa suolessaan kuljettaa.

T: Kassatyttö 

Vierailija
14/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kateellinen nsintien määrästä se kassa. Ihmettelee vaan että millaisenhan lastin huumeita tuokin meinaa suolessaan kuljettaa.

T: Kassatyttö 

🤣🤣🤣 Ihan paras kuitti

Vierailija
15/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xl - kokoisia tottakai.

No en tiedä kokoa, mutta juomuja ja tavallisia, koska haluttiin kokeilla huomaako noissa eroa. Kumpikaan ei huomannut.

Vierailija
16/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole samanlaista muilla. Jos jännittää, niin osta niiden kanssa jotain perusruoka-aineita, niinkuin muutkin ostavat kuminsa normaalien ruokaostosten yhteydessä. NIitä kumeja voi tilata myös netistä, jotkut toimittavat ne jopa suoraan kotiin kirjekuoressa: pakkuakset kun on ohuita, niin tulevat kätevästi kirjepostin mukana. NIitä voi tilata myös aikuislelukaupoista. 

Vierailija
17/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä aikuinen ihminen voisi vähän pohtia, että mikä itsessä on vikana, jos ei kehtaa kondomeita ostaa.

Sen lisäksi voin kertoa, että nuorena olin ärrällä töissä, ja kortsujakin tietenkin myytiin. Ja nehän siis olivat kassan takana ja pyydettiin myyjältä, eli minulta. Jotkut ostajat olivat selvästi nolona asiasta, mikä lähinnä huvitti, mutta pidin naamani tietenkin peruslukemilla. Mutta yleisesti ottaen ihan yhtä neutraalia se minulle oli, että ostiko asiakas kumeja tai tupakkaa tai mitä tahansa. 

Vierailija
18/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut, vaikka olen jo yli 40-vuotias. Enkä paljoa käyttänytkään.

Vierailija
19/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs niitä nykyään on ostellessa, kun on itsepalvelu-kassat olemassa. Toista oli 90-luvulla...

Vierailija
20/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs niitä nykyään on ostellessa, kun on itsepalvelu-kassat olemassa. Toista oli 90-luvulla...

Mutta miten nää ihmiset, jotka ei kehtaa ostaa kortsuja, kehtaa edes ryhtyä mihinkään seksiin? Vai onko se sitten se perinteinen pimeässä peiton alla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi