Ei mitään tekemistä mökillä 😤
Olen jo aivan kyllästynyt tähän kylmyyteen ja sateisiin. Ekan viikon jaksoi katsella telkkaa, mutta nyt alkaa mennä jo hermo. Ennusteet näyttää samaa säätä vielä ainakin 2 viikkoa.
Kommentit (56)
Kiikaroi vastarannalle, jos näkyisi hemaisevia misukoita.
Vierailija kirjoitti:
Toppatakeissa
Käy paikallisesta kirjastosta kaikki Dostojevskit ja ala lukea. Tolstoin Sota ja rauha I-II kelpaa paremman puutteessa.
Äkkilähtö Bulgariaan. Kanarialle ja Espanjaan ei mee kohta kukaan kun eivät tykkää turisteista.
Voi luoja taas.
Minulla on varattuna mökille aina lukemista, ristikkolehtiä ja joku käsityö. Sitten voi katsoa telkkaria (meillä aurinkosähköt), netistä voi kuunnella musiikkia ja roikuthan sinäkin tällaisella palstalla.
Se on ihan itsestä kiinni, miten viihtyy sadesäällä. Mitäs ihmeellistä tekisit sateella kotona, jos et ulos menisi???
asun mökillä toukokuusta syyskuulle eikä paskat säät ole ongelma. etätöitä tehdessä se huono keli ei haittaa ja lomalla voi aina lukea hyvää kirjaa, pelata vaikka mobiilipeliä tai katella sarjoja. pääasia, että on omassa rauhassa, lämmittä saunan kun siltä tuntuu ja käy uimassa.
jos mökillä oleminen on pakkopullaa niin siitä vaan kotiin sit mars!
Naisena kävisin katsomassa millaisia mökkinaapureita on. Jos siellä saatas aikaa vaikka vähän säpinää koko loppukesäksi...
Ja toiset kökkii kerrostalossa. Ei ole mökkiä, ei ole autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vangittuna sinne, vai mikset lähde pois ?
Muutama asia pitäisi korjata tällä työleirillä, mutta se vaatii ok sään. Ei sadetta tai kovaa tuulta.
Kai sen voi myöhemminkin tehdä, onhan tässä koko kesä aikaa 🤷
Työnantaja voi olla eri mieltä!
Huonon sään ja sääennusteen vuoksi mä en ole nyt mökillä. Vaikka mökin omistaa niin ei siellä ole pakko olla jos se ei nappaa. Mulla on mökillä iso piha ja jos en voi nauttia siitä pihasta (sateella en voi) niin en ole mökillä. Kotona mulla on paremmat oltavat ja täälläkin ihan kiva terassi jossa voin kesästä (sateesta) nauttia. Kotoonta mökille alle 1.5h/suunta niin mökiltä pääsee myös helposti pois ja kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppatakeissa
Eipä ole sitten mikään ihme, että nykyiset nuoret aikuiset eivät kestä talvea ollenkaan. Järki ei pakota päätä yhtään vaatteiden valitsemisessa, normaalilla kesän viileällä ilmalla vedetään toppista niskaan. Aikuisten oikeasti, kyllä ulkona pärjää aivan hyvin esim. fleecellä tai parkatakilla, joka sekin alkaa olla liian paksu näille ilmoille. Jos kuka oikeasti tarvitsee nyt toppaa, kannattaisi käydä lääkärissä, voi olla esim. kilpirauhasarvot viturallaan.
Sade loppuu tänään yöllä ja 10 päivää luvattu poutaa täällä satakunnassa. Itse kalastelen. Vien illalla verkot, sitten nostan aamulla ja lasken takas ja illalla nostan ja lasken takas. Saan kalaa joka päivä.
Yritän itse sinnitellä jotenkin viikonloppuun saakka täällä mökillä, sitten saa kyllä riittää. Huomenna pitäisi käydä kalassa ja ottaa kaljaa sen jälkeen. Ei kyllä hirveesti innosta kun katsoo sääennustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos sateeseen alasti ja runkkaa.
Tulee niin kylmä, että muna kutistuu 😭
Tämä on surullinen fakta. Ikää kun tulee lisää niin ilmiö alkaa jo alle 15 asteessa.
Lähde etelään, all inklusive