Ei mitään tekemistä mökillä 😤
Olen jo aivan kyllästynyt tähän kylmyyteen ja sateisiin. Ekan viikon jaksoi katsella telkkaa, mutta nyt alkaa mennä jo hermo. Ennusteet näyttää samaa säätä vielä ainakin 2 viikkoa.
Kommentit (56)
Sadevaatteet päälle ja ulos. Käy kävelyllä, kalasta, soutele, hakkaa halkoja, heiluta viikatetta tai käytä siimaleikkuria jne.
Jos sulla on auto, käy jossain!
Mä olen mökillä toukokuun alusta alkaen ja pysyn täällä niin kauan kuin saan pesuveden järvestä. Aivan sama mikä sää, viihdyn aina ja aina tekemistä riittää liiaksikin kun täällä ei ole nykyajan mukavuuksia. Se on kuule pukeutumiskysymys tarkeneeko ja kastuuko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vangittuna sinne, vai mikset lähde pois ?
Muutama asia pitäisi korjata tällä työleirillä, mutta se vaatii ok sään. Ei sadetta tai kovaa tuulta.
Kai sen voi myöhemminkin tehdä, onhan tässä koko kesä aikaa 🤷
Mutku ap:n mukaan syksy alkaa jo huomenna :D
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö sulla oo siellä yhtään kaljaa tai viinaa??
En minä ainakaan tuollaisia ostele.
Vierailija kirjoitti:
Pese auto
Sateella auton peseminen ei ole järkeävää.
viime vuonna piti valittaa että ulkona oli liian kuuma ja paahtavaa ettei voinut menä edes ulos tekemään mitään...aina huono keli..
sadekelillä voi lähteä kiertämään vaiia kirppareita ja ostoksille ja mökillä on hyvä aikaa vaikka lukea ja katsoa leffoja hyvällä mielin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese auto
minä pesen aina sateella.....sade liottaa lian alkupesuun ja tekee loppuhuuhtelut ihan itsestään
Jos mökillä ei ole mitään tekemistä, eikö silloin kannattaisi myydä pois koko mökki? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö sulla oo siellä yhtään kaljaa tai viinaa??
Kuka haluaa juoda monta päivää? Juuri oli juhannus.
Et ymmärrä mökkielämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama asia pitäisi korjata tällä työleirillä, mutta se vaatii ok sään. Ei sadetta tai kovaa tuulta.
Kai sen voi myöhemminkin tehdä, onhan tässä koko kesä aikaa 🤷
Harvalla mökki on aivan naapurissa mihin voi vaan mennä tuosta vain.
Se on silloin oma vika jos on ollut pakko ostaa mökki Rovaniemeltä vaikka itse asuu Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä parasta ajanvietettä: kirjojen lukeminen, korttipelit, lautapelit, ristikot. Siis sateisella säällä. Hyvällä säällä toki pihapelit, uiminen, saunominen ja grillaaminen.
Lautapelit ja pihapelit? Yöks.
Lämmitä päiväsauna ja käy uimassa.
Meidän teinit narisivat tekemisen puutetta, mutta se korjaantui kun kyläläinen ehdotti puuntaimien istuttamista ja kivien keruuta pellolta. Narina loppui kuin seinään. Aina voi auttaa paikallisia tai mökkinaapureita. Saa hyvän mielen ja kuten meidän nuoret niin jopa setelirahaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo uiminen ole vaarallista näin huonossa kelissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese auto
minä pesen aina sateella.....sade liottaa lian alkupesuun ja tekee loppuhuuhtelut ihan itsestään
Tämä. Meil pestään auto ja veneet sateel tai hyvin kosteal sääl. Helpottaa hommii.
Vierailija kirjoitti:
Meidän teinit narisivat tekemisen puutetta, mutta se korjaantui kun kyläläinen ehdotti puuntaimien istuttamista ja kivien keruuta pellolta. Narina loppui kuin seinään. Aina voi auttaa paikallisia tai mökkinaapureita. Saa hyvän mielen ja kuten meidän nuoret niin jopa setelirahaa 😀
Mökki on työleiri josta maksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo uiminen ole vaarallista näin huonossa kelissä?
Kui huonos? Onks teil ukonilma? Sillo ei saakkaa uia.
Vierailija kirjoitti:
Päivän typerin viesti 🎖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Eli hermo menee siellä työleirillä oli hyvä tai huono sää.
Lähde etelään, alla inklusive
Aina voi harrastaa seksiä tai tehdä sitä vaikka töikseen. Kokeilepa sitä mökillä. Hae naapurit mukaan.