Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiktokin pukeutumisneuvoja käskee välttämään häissä oranssia, punaista ja kirkkaanpinkkiä mekkoa

Vierailija
23.06.2025 |

Huvitti kun törmäsin noihin mielipiteisiin. Omasta päästään noita vetää yleisenä käytäntönä?  esim koralliakaan ei saisi laittaa kun vetää liikaa huomiota :D eipä jää enää paljoa värejä jäljelle. Hyvähän se on että jotkut edes käyttää värejä.

Joku kirkkaanpunainen iltapuku näyttää hieman erilaiselta kuin vaikka lyhyt punainen viskoosimekko omasta mielestä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikettivirhe. Kertoo ihmisen sivistymättömyydestä ja junttiudesta, jos menee toisen ihmisen häihin punaisessa. Ellei sitten ole maannut sulhasen tai morsiamen kanssa, sitähän se väri viestittää.

Värejä on kymmeniä muitakin, valitkaa niistä. Huomionhakua ja narsistisuutta pukeutua punaiseen. 

Vierailija
2/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan tarkoita pinkkiä ja korallia väriä eikä itseäni haittaisi jos jollain olisi noita värejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etikettivirhe. Kertoo ihmisen sivistymättömyydestä ja junttiudesta, jos menee toisen ihmisen häihin punaisessa. Ellei sitten ole maannut sulhasen tai morsiamen kanssa, sitähän se väri viestittää.

Värejä on kymmeniä muitakin, valitkaa niistä. Huomionhakua ja narsistisuutta pukeutua punaiseen. 

Luitko sä aloitusta? pinkki ja koralli eivät ole kirkkaanpunaisia

Vierailija
4/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken välttämään tiktokin pukeutumisneuvoja ja opettelemaan ajattelemaan itse.

Vierailija
5/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan muistaa.

M47

Vierailija
6/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan muistaa.

M47

Vaan mikset olisi huumoriveikko, räväyttäisi ja menisit seuraaviin häihin pinkissä mekossa?

Vierailija
7/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk! 

Vierailija
8/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki mekot, takit, kahvikupit, puhelimet jne. punaisia. Se on lempivärini ja pukee minua erinomaisen hyvin.

Että voi voi, jos olen jonkun häissä punaisessa mekossa. En viitsi hautajaismekossakaan tulla.

Vierailija
9/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikki mekot, takit, kahvikupit, puhelimet jne. punaisia. Se on lempivärini ja pukee minua erinomaisen hyvin.

Että voi voi, jos olen jonkun häissä punaisessa mekossa. En viitsi hautajaismekossakaan tulla.

Minä minä minä. Vahvistit juuri ykkösviestissä kerrotun. 

Vierailija
10/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko toi punainenmekko  paikkakunnasta kiinni kun en ole mistään muualta sitä kuullut kun täältä palstalta, mutta mielestäni on jopa huonompi laittaa musta tai valkoinen   kuin punainen hohhoijjaa

siis mitä jos vieras on kauniimpi ja hoikempi kuin morsio tai korkeemmat kengät :D

Vierailija
11/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähän siihen vielä kaikki upeat kirjavaiset harmaan eri sävyt!

Vierailija
12/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vide ja lässyn lässyn. 

Vierailija
13/16 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen taitaa olla ns etikettivirhe vain suomalaisissa häissä. Esim kuninkaallisten häissä näkyy aina punaisia mekkoja. Eli ihan hyvin tuosta hölmöstä etiketistä voi luopua. Punainen on kaunis väri. 

Vierailija
14/16 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan punaseen kolttuun pukeutuva vie kuninkaalliselta parilta huomiota. Sanoohan se järkikin. Mutta vieras kunnioittaa hääparia ja heidän juhlaansa. Jos oma järki ei riitä siihen, onhan näitä autisteja ja narsisteja, niin sitä varten on sitten etiketti.

Punainen ei vie huomiota. Sillä on muu tarkoitus, mikä on naurettava. 

Vierailija
15/16 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustissako sinne häihin pitäisi mennä? Eikös jossain lukenut jos pukeutuu vihreään,niin olis ollu mukamas sutinaa sulhasen kanssa? Valkoista mekkoa ei saa laittaa,musta mekko on aika hautajaismainen ja väriä ei sais olla. Hmm.. mitä jää jäljelle? Nakkena sit tai ei mennä ollenkaan.

Vierailija
16/16 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustissako sinne häihin pitäisi mennä? Eikös jossain lukenut jos pukeutuu vihreään,niin olis ollu mukamas sutinaa sulhasen kanssa? Valkoista mekkoa ei saa laittaa,musta mekko on aika hautajaismainen ja väriä ei sais olla. Hmm.. mitä jää jäljelle? Nakkena sit tai ei mennä ollenkaan.

No se on juuri tuo punainen väri, mikä muka ilmaisee, että on ollut sutinaa sulhasen kanssa. Ihan höpötystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi