Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paitapuseroita rintavalle naiselle?

Vierailija
23.06.2025 |

Ennen myytiin joka kaupassa valkoisia paitapuseroita, joissa oli rintojen sivulla muotolaskokset ja saattoi olla myös vyötärön kohdalla. Nyt tuntuu, että tarjolla on vain suoria, säkkimäisiä malleja. Eivät istu kauniisti vaan painuvat ruttuun neuleisen alla. 

Vinkkejä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Ruotsalainen ketjuliike myi ennen noita hyvin istuvia paitapuseroita edulliseen hintaan. Ei enää. Ei edes kalliit tavaratalot. Kohta pitää teettää tai ommella itse.

Vierailija
2/7 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yhden mallin paitapuserot ovat myös sellaisia, että jos on vähänkään rintavarustusta itselle muuten sopivassa koossa rinnan kohdalta kiristää ja napin lävet irvistävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkye myy vaatteita jotka on leikattu rintaville, esim paitapuseroita https://urkye.pl/shirts

eivät ole oikein minun makuuni ovat jotenkin vähän liian "perus", joten en ole tilannut, en tiedä laadusta

Vierailija
4/7 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Muutenkin olisi kiva korostaa hoikahkoa vyötäröä, kun rinnat ja peppu on isot, mutta näköjään pakko pukeutua säkkiin ja näyttää ihan laatikolta, kun kaikki vaatteet on sen mallisia. 

Vierailija
5/7 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pystyt vai riippuvat tisut?

Vierailija
6/7 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pystyt vai riippuvat tisut?

Oletko kuullut painovoimasta? 

Vierailija
7/7 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla. Kun ostan paidan, johon rinnat mahtuu, on se kauhea teltta vyötäröllä. Lumingeriellä on joskus vaatteita https://www.lumingerie.fi/lyhythihaiset-paidat-topit-isorintaisille, mutta ei nyt kuin tuo yksi. Bravissimo myi ennen, mutta ei enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi