Petolliset kausi 4 official
Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin.
Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.
Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (554)
Mä olisin valinnut petollisiksi vaikkapa Kaitsun, Jonsun ja Essin. Tällä kertaa 2 naista ja yksi mies. Ja sellaiset melko neutraalit tyypit. Petolliset saa haastattelujen ja kammiokokoontumisten myötä eniten ruutuaikaa, joten olisi kivempi katsella vaihteeksi ei-niin-puhkikuluneita reality-kasvoja.
"Minä olen paras, minä olen fiksuin, minä olen aivot, minä hallitsen koko peliä, minä voitan." Vaatimaton tyyppi tuo Tuure B. 😅
Susanna voisi laittaa paidan päälle. En ole studetboy tai muutakaan. Inhottavat silikpnirytäät tyrkyllä.
M 45v
Spoiler
Harmittaa vähän yllättäen ensimmäinen ruumis, vaikka moni tyyppiä vihaakin ja varmaan iloitsee nopeasta poistumisesta. En mäkään Wallua fanita, mutta ihan viihdyttävää pohdintaa hän välillä tarjoilee (nytkin oli ihan hakoteilla Tuuresta). Wallu oli niin innoissaan mukana, että on varmasti pettymys ja lässähdys tulla poistetuksi ennen kuin peli kunnolla alkaakaan. Ei päässyt edes pyöreään pöytään karkotuskeskusteluihin. Olisin voinut Wallua vielä pari jaksoa seurata, siellä olisi ollut muutama muu, jotka olisi voinut lähteä ennen häntä. Ja jos nyt Tuure pudottaa seuraavaksi toisenkin kovan pelaajan, Teemun, niin tylsemmäksi muuttuu. En fanita myöskään Teemua, mutta hänetkin olisin pitänyt mukana hieman pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Susanna voisi laittaa paidan päälle. En ole studetboy tai muutakaan. Inhottavat silikpnirytäät tyrkyllä.
M 45v
Onhan siellä Sergeyllakin ties mitä läpinäkyvää harsoa päällä.
Turha, pöljäke ohjelma. Että joku viitsiikin osallistua tämänkaltaisiin ohjelmiin. Mikä heillä mahtaa olla motiivina.
Typerä plot twist tämä, että petollisista vain yksi saa päättää kaksi kertaa putkeen kuka m u r hataan. Mitä tällä käänteellä haetaan? Miksi tuotannon mielestä on parempi, että yksi petollinen päättää uhrin kolmen sijasta?
Vierailija kirjoitti:
Onko vihdoin ohjelma, johon Niko Saarinen tai Esko Eerikäinen ei ole vielä osallistunut?
Mullakin tuli mieleen etteivät ole vaikka useissa ohjelmissa ainakin Niko ollut, mutta Esko ei ole farmissa, selviytyjissä, myyrässä.
Vierailija kirjoitti:
Turha, pöljäke ohjelma. Että joku viitsiikin osallistua tämänkaltaisiin ohjelmiin. Mikä heillä mahtaa olla motiivina.
Jännitys, tv-näkyvyys, osallistumispalkkio, mahdollinen voittopotti, kokemus.
Itsekin tykkään mu rh a mysteereistä ja osallistuisin ilomielin tällaiseen live-peliin, JOS sitä EI kuvattaisi telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku sanoa mitä seksikästä tossa suklaassa on? Onko hän itse antanut itselleen ko. nimen?
Ei todellakaan ole seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Typerä plot twist tämä, että petollisista vain yksi saa päättää kaksi kertaa putkeen kuka m u r hataan. Mitä tällä käänteellä haetaan? Miksi tuotannon mielestä on parempi, että yksi petollinen päättää uhrin kolmen sijasta?
Kun yksi petollinen eristetään heti alussa muista petollisista, ei muodostu sellaista tiimihenkeä ja lojaalisuutta omiaan kohtaan. Tällöin tämän petollisen (joka on jo orientoitunut yksilöpeliin) on helpompi kavaltaa muut petolliset myöhemmässä vaiheessa ja yrittää napata voittopotti itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku sanoa mitä seksikästä tossa suklaassa on? Onko hän itse antanut itselleen ko. nimen?
Ei todellakaan ole seksikäs.
No eiköhän se lempinimi ole sarkastinen. Vai kuvitteletko räppäri Pyhimyksenkin olevan nimensä veroinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yksi petollinen eristetään heti alussa muista petollisista, ei muodostu sellaista tiimihenkeä ja lojaalisuutta omiaan kohtaan. Tällöin tämän petollisen (joka on jo orientoitunut yksilöpeliin) on helpompi kavaltaa muut petolliset myöhemmässä vaiheessa ja yrittää napata voittopotti itselleen.
Miksei voitu samalla eristää kaikki 3 petollista? Olisivat sitten vuoronperään pääättäneet uhrit. Epäreilua, että nyt Tuure saa niin paljon valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi pyöreässä pöydässä sanotaan, ettei aleta maalittaa yhtä ja heti ensiminuuteilla ainakin kolme-neljä ihmistä käy Villen kimppuun tosi aggressiivisesti xD Essi, Tuure, Pernillä ja oliko Tinkekin siinä. Olihan siinä pöydässä paljon muitakin hiljaisempia pelaajia, miksi vain yksi nostettiin tikun nokkaan?
En kannata Skinnarin puoluetta, mutta tulee inhottava fiilis tuollaisesta. Ehkä sekin vaikuttaa, että olen itsekin hiljainen ja ärsytti Essin toteamus, että hiljaiset on epäluotettavia. Yltiöekstrovertit tyhjänpuhujatko sitten on luotettavia?
No mut Essillä on satatuhatta euroa (vähintään) maksanut koulutus, tuntee kehonkielen yms. Vähän niinkuin ihmismielen tuntija? Erikoisjoukoissa on kans näyttelijä tämä mulperi/purperi joka kans on ihan päällikkö olevinaan mutta hyytyy. Raahaa persettään ihan basic lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi pyöreässä pöydässä sanotaan, ettei aleta maalittaa yhtä ja heti ensiminuuteilla ainakin kolme-neljä ihmistä käy Villen kimppuun tosi aggressiivisesti xD Essi, Tuure, Pernillä ja oliko Tinkekin siinä. Olihan siinä pöydässä paljon muitakin hiljaisempia pelaajia, miksi vain yksi nostettiin tikun nokkaan?
En kannata Skinnarin puoluetta, mutta tulee inhottava fiilis tuollaisesta. Ehkä sekin vaikuttaa, että olen itsekin hiljainen ja ärsytti Essin toteamus, että hiljaiset on epäluotettavia. Yltiöekstrovertit tyhjänpuhujatko sitten on luotettavia?
No mut Essillä on satatuhatta euroa (vähintään) maksanut koulutus, tuntee kehonkielen yms. Vähän niinkuin ihmismielen tuntija? Erikoisjoukoissa on kans näyttelijä tämä mulperi/purperi joka kans on ihan päällikkö olevinaan mutta hyytyy. Raahaa persettään ihan basic lenkillä.
No ei näyttelijänkoulutusta sen perusteella kannata arvioida, oppiiko sen perusteella hyväksi tosi-tv-pelaajaksi.
Mikä vasemmiston pakkosyöttö telkussa alkanut.Masked singer,suuri seikkailu ja nyt tämä.Kaikkeen ne joutaakin.
Vierailija kirjoitti:
M 45v
Olisiko Susanna tuolla tai ylipäätänsä missä hän olisi jos olisi A-kupit? Ja nuo silikonit pitää vaihtaa about 10 v välein. Harva jaksais mutta hän jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tuurella ja Sergeyllä jotain skismaa vai ovatko frendejä? Mietin, kun molemmat tykkäävät olla huomion keskipisteenä, niin kokevatko toisensa uhkina? Olin jotenkin aistivinani pientä kireyttä heidän välillään.
Homoilla on aina jotain homodraamaa. Hirveitä prinsessoja ovat.
Äläs yleistä. Lähinnä samantyyppisillä homoilla saattaa olla draamaa (heillä, jotka kilpailee samasta ekolokerosta samoilla reviireillä). Erityyppiset homot tulee keskenään hyvin toimeen, koska eivät ole toisilleen uhka. Esim. Sami ja Jorma (J. tosin bi), Sauli ja Sergey, Perttu J. ja Joonas P., jne. Ohis.
Miksei seiska tee juttua Samista ja Jormasta? Niillä on varmaan sama ikäero kuin Saulilla ja Jennillä? Onko samin ja jorman suhde tabu mutt
Trollaatko vai oletko muuten vain ummikko? Eihän Uotinen ja Sykkö ole mikään pariskunta. Myös Atte Kilpisellä oma puoliso, vaikka Samin ja Jorman kanssa usein hengaakin.
Sama lauma kiertää toosasta toiseen, en voi sietää. Hyvä ettei tarvitse tuhalta nyt tähän aikaa.