Petolliset kausi 4 official
Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin.
Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.
Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (554)
Christoffer on kyllä niin hottis linnanherra, yksi syy miks jäin koukkuun tähän ohjelmaan 🤭
Ärsyttää miksi tuure piti valita petolliseksi. On varmaan muutenkin jo kauden äänekkäin ja näkyvin persoona. Ja sitten sai heti vielä tollasta valtaa. Tuli jotenkin taas "käsikirjoitettu"-vibat samalla lailla kuin viime kaudella jannen kohdalla. Janne oli niin selkeä petollinen ja vielä möläyttelikin sen ääneen mutta kukaan ei vaan halunnut äänestää sitä koska se oli jo päätetty voittajaksi.
Uskolliselle on vaikea keksiä muuta todennäköisesti voittavaa strategiaa kuin pitää ajatukset omana tietonaan tai korkeintaan esittää aivan typeriä ja ympäripyöreitä olettamuksia. Toisin sanoen sulautua mahdollisimman hyvin tapettiin.
Korkeintaan puolessa välissä kisaa, jos on yhtään sosiaalisesti lahjakas, koettaa sitten löytää pari muuta varmasti uskollista pelaajaa ja ryhtyä äänestämään liittoutumassa. Silloinkin on varottava paljastamasta petollisille, että masinoi mitään.
Kenties toinen vaihtoehto on "Ellun ja Fatiman" strategia eli olla suuna ja päänä koko ajan epäilemässä vääriä henkilöitä. Siinä vain pitää olla tarkkana, ettei vahingossa osu oikeaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pernilla pääsee varmaan pitkälle omalla ärsyttävyydellään. Petolliset pitää siitä kiinni, jotta se aiheuttaa vääriä epäilyksiä joihin muut lähtee mukaan.
En tiedä onkohan Pernilla yhtään fiksumpi kuin viime kauden Erna Husko vai onko samanlainen (sisäinen) blondi...
Älä hauku blondeja.
Saa nähdä, miten nämä ihmismielen lukemisessa itsensä taitaviksi arvioivat tällä kaudella pärjäävät. Aikaisemmin ei ole kovin kaksisesti mennyt. Ja miten tuo Tuure on noin järkyttävän ylimielinen?! Luulin ihan kivaksi tyypiksi, mutta ei oikein siltä vaikutakaan. Petollisten joukossa pitäisi olla joku oikeasti älykäs, joka handlaa tuon pelin, jotta homma voisi mennä heidän kannaltaan suotuisasti, mutta tällä kaudella ei niin taida olla.
Ketkä ovat petollisia Tuuren lisäksi??
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ovat petollisia Tuuren lisäksi??
Viki ja olympiarengasnainen.
Vierailija kirjoitti:
Christoffer on kyllä niin hottis linnanherra, yksi syy miks jäin koukkuun tähän ohjelmaan 🤭
Ärsyttää miksi tuure piti valita petolliseksi. On varmaan muutenkin jo kauden äänekkäin ja näkyvin persoona. Ja sitten sai heti vielä tollasta valtaa. Tuli jotenkin taas "käsikirjoitettu"-vibat samalla lailla kuin viime kaudella jannen kohdalla. Janne oli niin selkeä petollinen ja vielä möläyttelikin sen ääneen mutta kukaan ei vaan halunnut äänestää sitä koska se oli jo päätetty voittajaksi.
Tuure ei ole kauden äänekkäin. Se äänekkäin myös valittiin Petolliseksi. Viki ei vaan osaa olla hiljaa ja nyt se on ihan jumissa, kun se ei uskalla tehdä mitään, ettei möläytä. Tuotanto todellakin teki palveluksen katsojille, että valitsi Vikin. Muuten se olisi sietämätön. 41
Mikäs siellä demarin on ollessa, kansanedustajan palkkio juoksee, vaikka sitten olisi reissussa jouluun asti edustamassa äänestäjiään.
Luulen että Vikille tulee lähtö nopeasti riippumatta onko uskollinen vai petollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että jokaiseen ketjuun, jossa keskustellaan tv-ohjelmasta, tullaan vinkumaan spoilereista? Aika harva katsoo tv:n tahtiin nykyään.
Kaikilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin katsoa suorana lähetykset.
Kaikilla? Tarkoittanet että, joillakin ei ole muuta mahdollisuutta.
Täältä sivusta nyt täytyy huomauttaa, että "kaikilla ei ole" on normaali ja yleinen ilmaus kielessämme. Sen vastakohta on "kaikilla on".
Tiedoksesi muuten: suomen kieliopin mukaan pilkkua ei käytetä että-sanan jälkeen lauseessa. Tarkoitit varmaankin kirjoittaa "Tarkoittanet, että". Huvittavaa, että korjasit virhettä, jota ei ole olemassakaan ja samalla itse teit virheen.
Huvittavaa, miten jaksatte jauhaa tällaisista kielioppivirheistä, kun kuitenkin viestin sanoma tulee ymmärretyksi.
Mitenkä se vanha sanonta menikään, että hullu ei huomaa ja viisas ei virka mitään...
Saara Aalto, toivottavasti pian pois, ihme hössöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Uskolliselle on vaikea keksiä muuta todennäköisesti voittavaa strategiaa kuin pitää ajatukset omana tietonaan tai korkeintaan esittää aivan typeriä ja ympäripyöreitä olettamuksia. Toisin sanoen sulautua mahdollisimman hyvin tapettiin.
Jade meni näin ekalla kaudella viiden sakkiin, mutta kun siellä oli kananaivoinen Tinze ja liian monta iskua ottanut, gramofonineulalla rokotettu Ellu tietämässä, että Sita on varmasti uskollinen...
Ja yhdellä on kakat housussa jännityksestä. Eipä muuta sanottavaa ollut. Älykästä pohdintaa. Farmissa oli ripulit housussa kun jännitti.
Vierailija kirjoitti:
Ketä nää on nää Tinket ja Jonsut ja Zidat ja muut mediapersoonat??
Jonsu on muusikko, tunnettu parhaiten varmaan Indican laulajana/perustajajäsenenä. Toki sen bändin kulta-ajat taisivat mennä jo
Jokohan 3. jaksossa kaikki petolliset on yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan 3. jaksossa kaikki petolliset on yhdessä?
Yksi petollinen voisi tippua. Tuuren toivoisin tippuvan. Olen aijemmin pitänyt hänestä, mutta nyt on toooosi ärsyttävä.
Essi voitaisiin poistaa myös. Aika päsmäri Tuuren lisäksi.
Sari luuli että hänet maalitettiin,
mutta ei tainnut huomata, että muut olivat sitämieltä että, hän ( Sari) toi huono energiaa, hänen hykkäävyyteen,
ja hölötykseen.
sain tietää, valpio pistettiin luiskaan.
ehkä siis jaksaa katsoa: joku v...n minä-minä-tuure siellä , minä-minä-minä...
ja sitten ne tavalliset besserwisserit: "x on varmasti uskollinen"...
fiilkset taas samat kuin jonkun futisseuran fanittaminen: miks v...ussa mä kannatan (tähän melkein mikä vaan seura)??
siis, miks mä katon tätä ???