Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kietaisumekko muka sopii joka vartalolle? Ja paskat

Vierailija
23.06.2025 |

Isot rinnat ja maha, takapuolta ei nimeksikään. Jalat ohuet rimpulat. Ei todellakaan näytä kietaisumekko kauniilta tällaisella kropalla.

Pitäisi kuulemma korostaa parhaita puolia. Päinvastoin, vyötäröttömyys korostuu entisestään.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mitä lihava pukee päälleen, kun se lihavuus näkyy läpi joka tapauksessa. Ei isoa mahaa saa taiottua pois millään. Ikävä totuus. Eikö olisi helpompi laihduttaa kuin tuskailla joka ikinen päivä vuodesta toiseen omaa ulkonäköä, vaatteita, mahan korostumista, hikoilua, huonoa kuntoa, terveysongelmia yms.?

Tässä puhuttiin nyt vartalon mallista, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä lihavuuden kanssa.

Vierailija
42/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaiselle ei sovi. Ei vain istu hyvin. Rinnat tursuaa. 

Niinkö? Minulle kyllä sopii. Ostan omaa, oikeaa kokoani. 

85J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiselle ei sovi, kun usein niissä iso kaula-aukko.. 

No ei sovi kyllä isorintaisellekaan tai pitää olla aina toppi alla, kun muuten tissit tursuaa kaula-aukosta ulos :D 

Nimim. 80H

Vierailija
44/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mitä lihava pukee päälleen, kun se lihavuus näkyy läpi joka tapauksessa. Ei isoa mahaa saa taiottua pois millään. Ikävä totuus. Eikö olisi helpompi laihduttaa kuin tuskailla joka ikinen päivä vuodesta toiseen omaa ulkonäköä, vaatteita, mahan korostumista, hikoilua, huonoa kuntoa, terveysongelmia yms.?

Lihavuus ja vartalotyyppi on kaksi eri asiaa. Voi olla hoikka ja isorintainen, jolla on lantio vain hieman leveämpi kuin vyötärö. Silloin on omena, vaikka BMI olisi 19. 

Jos BMI on 19 ei voi olla omena mitenkään. Omena vartalo on omenan mallinen siitä se nimikin tulee ja vyötäröä ei ole olemassa vaan se rantapallo

Vierailija
45/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan sovi jokaiselle vartalolle. Sopii tiimalaseille, ja toisaalta hoikille suorakroppaisille. Mutta jos on vähänkään iso maha, niin kyllähän se kietaisumalli lähinnä korostaa isoa mahaa eikä mitään muuta.

Millainen mekko teistä sitten sopii isomahaiselle? Sellainen muodoton teltta, joka ei pue ketään?

Monesti napakka, suora malli näyttää todella hyvältä. 

Vierailija
46/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiselle ei sovi, kun usein niissä iso kaula-aukko.. 

No ei sovi kyllä isorintaisellekaan tai pitää olla aina toppi alla, kun muuten tissit tursuaa kaula-aukosta ulos :D 

Nimim. 80H

Ei tursua, kun ostat oikean kokoisen vaatteen. Malleissa on toki eroja, mutta monissa pääntietä voi säätää hyvin peittäväksikin. 

Kietaisumekko on siitä hyvä, että vaikka rintojen takia joutuu ottamaan isomman koon, vyötärön voi säätää paikoilleen. 

T. Äskeinen 85J

Vierailija
47/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se omenallekin silti sopii paremmin kuin joku tunika.

Paitsi jos se narujen rusetti tulee keskelle mahaa. Sitten on kuin lahjapaketti.

Rusetin voi solmia itse valitsemalleen kohdalle. 

Vierailija
48/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko --- aamutakki fiilis. Tai froteinen kylpytakki. Sama.

Vierailija
49/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaiselle ei sovi. Ei vain istu hyvin. Rinnat tursuaa. 

Toisaalta pienirintaisella/siroharteisella voi kietaisumekon yläosa lötsöttää ja näyttää ryhdittömältä. Varsinkin jos on pienehköt rinnat/hartiat ja pyöreä vatsa tai lanne, niin ei ole sopusuhtainen ja ryhdikäs näky. Ja aika usein kietaisumekoissa joutuu käyttämään erillistä rintaneulaa/rintakorua, ettei vahingossa rinnat vilahda.

Aikamoinen yksisarvinen saa olla, että kietaisumekko ihan oikeasti imartelee.

Ei tarvitse olla yksisarvinen. Mulla on keskikokoiset rinnat, kapeahko vyötärö suhteessa lantioon ja vatsakaan ei ole mallia pyykkilauta, mutta kietaisumekot näyttää kivoilta ja istuu hyvin. Mielestäni mulla on niin tavallinen vartalo kuin olla ja voi, vaikka toisaalta kaikkihan sitä eri mallisia ollaan..

A-linjaiset mekot taitaa kuitenkin olla niitä imartelevampia mekkoja lähes kaiken muotoisille vartaloille.

Vierailija
50/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useista kietaisumekoista tulee mieleen takavuosien sukulaistätien navettatakit, jotka haisivat lehmänpaskalle. Väri oli epämääräisen siniharmaa.

Vierailija
51/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi megalihavat sitovat vyön tiskien alle?

Ihan kuin olisivat raskaana.

Minkä tiskien? Lihatiskien? Baaritiskien? Vai niiden tiskialtaassa odottavien?

Tissien.

Vierailija
52/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm/ 60kg. Kietaisumekko saa näyttämään todella lihavalta. Se ei edes pysy päällä,,roikkuu rumasti. Olen nähnyt naisia, joilla kyseinen mekko näyttää todella hyvältä, itse en kuulu heihin.

Vierailija
53/53 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei minulle ainakaan sovi. Jos on vielä kukallinen, saa pelätä että joku luulee mua sohvaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi