Kenestä Merja Yli-Anttilan seuraaja?
Huomenna aamusta tiedotustilaisuus, Yle on hakenut alustataloudesta ja teknologian kehityksestä ymmärtävää johtajaa. Keitä varteenotettavia ehdokkaita Suomesta löytyy?
Kommentit (59)
Hannu Kivimäki tai Lauri Järvilehto toisivat vähän jotain uutta Yleen.
Jos ei ole Taru Tujunen, syön hattuni
Veikkaan presidentti Stubbin poikaa. Kun nyr vähän joustetaan kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikael Pentikäinen. Kirjoitti ensin HeSarin päätoimittajana linjan uusiksi, sitten korjasi hallitusohjelman virheet ja nyt pääsee tekemään Ylen dynaamisilta vaikutuksiltaan tehokkaammaksi.
Pentikäinen on kepulainen, ei valita vaikka olisi tyrkyllä
Vierailija kirjoitti:
Arto satonen
Tai Pauli Aalto-Setälä, mutta voi olla myös nainenkin
Ei ole Ylen syy jos Kokoomus sallii pääjohtajalle yli 350 000 vuositulot.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Aalto-Setälä on ollut ainakin ehdolla, ehkä myös Pentikäinen, persuista on vaikea keksiä ketään, jota voisi edes harkita
PS:llä on Matias Turkkila
Mikael Jungner liittyi hiljattain kokoomukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimitusjohtajalla ole hirveästi merkitystä, jos 99 prosenttia toimittajakunnasta on vih er vas emmisto laisia maailmanparantajia, joiden sydäntä lähellä ovat maa han tun keu tujien hotellipalvelut, partaterot ja Suomen ja suomalaisuuden alasajo.
Tää on totta että korkeastikouluttautuneet on sivistyneempiä.
Meidän verorahoilla 300 000€ vuosimallia vai uusintoja itäsaksasta. Novosti. Joo YLE vero pois vaan. Toi on kiristystä. YLE vero vain suomalaisista ohjelmista muu pois.
Jos viimeksi siirryttiin maikkarin toimarin paikalta, niin Perttu Kauppinen loogisesti iltalehden päätoimittajan tehtävästä. Hänellähän on jo valmiiksi hyvin läheiset suhteet media-alalla, varsinkin HeSariin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan presidentti Stubbin poikaa. Kun nyr vähän joustetaan kriteereistä.
Kerkee haukkuu sopivasti muut puolueet ennen eduskuntavaaleja mihin menee itse ehdolle ja tuleva pm.
Vierailija kirjoitti:
Jos viimeksi siirryttiin maikkarin toimarin paikalta, niin Perttu Kauppinen loogisesti iltalehden päätoimittajan tehtävästä. Hänellähän on jo valmiiksi hyvin läheiset suhteet media-alalla, varsinkin HeSariin.
Sopisi sinänsä että Erja Yläjärvi kertoi julkisuuteen suhteesta jos tiedossa oli siipan uusi duuni
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Aalto-Setälä on ollut ainakin ehdolla, ehkä myös Pentikäinen, persuista on vaikea keksiä ketään, jota voisi edes harkita
Tohtori Keskisarja? Hänhän on tehnyt ohjelmiakin Yle:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori Keskisarja? Hänhän on tehnyt ohjelmiakin Yle:lle.
Hänellä riittäisi koulutus, mutta toimariksi ei tuollaisesta ole
Oisko sen perillinen?
Sielhän koko perhe hierois.
Ei tj tosiaan mitenkään välttämättä saa vaikutusvaltaa Ylen journalismiin. Toki asemansa tuo sitä jonkin verran, mutta ei ratkaisevasti. Asialla ei pääosalle eli vihervasemmistolaiselle toimittajakunnalle ole tällä taustalla kovin suurta merkitystä.