Kenestä Merja Yli-Anttilan seuraaja?
Huomenna aamusta tiedotustilaisuus, Yle on hakenut alustataloudesta ja teknologian kehityksestä ymmärtävää johtajaa. Keitä varteenotettavia ehdokkaita Suomesta löytyy?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen
Et ole nokkela. Olet turha ja tylsä.
Juhani Mykkänen? Entinen HS:n toimittaja ja toimituksen esimies, Woltin perustajia.
Ylä-Anttila, ei Yli-Anttila. Tosin itse pidän erityisen paljon kirjoitusvirheestä Yle-Anttila.
Joku kokoosmuslainen siihen on valittu. Apusen( kok. ) johtama ylen hallitus, jossa oikeistolaisia, kuten Wallin, valinnut ehkä kok.kansanedustaja Aalto-Setälän, jonka tilalle nousee ex-ylen toimittaja JockaTräskback pitämään seuraa kok.kansanedustaja Päivärinnalle, ex-yle.
Olisikohan tämä PS:n valinta. Tom Packalén 🤔
Oliver Stubb. Aivan ylivoimainen hakemus ja säkenöi haastattelussa.
Vaikea uskoa, että Nelosenkin perustanut Aalto-Setälä haluaa helposta eduskuntatyöstä Ylen meininkeihin vääntämään.
Mikael Pentikäinen. Kirjoitti ensin HeSarin päätoimittajana linjan uusiksi, sitten korjasi hallitusohjelman virheet ja nyt pääsee tekemään Ylen dynaamisilta vaikutuksiltaan tehokkaammaksi.
Jos valtaan nousee kokkare tai persu, todennäköisemmin toki kokkare, se on sitten yhtä italialaista lakkoilua vasemmistolaisten yleläisten piirissä ja parissa sitten.
Kalervo Kummola ja Eero Lehti ovat varmaan ilmaisseet olevansa käytettävissä 🙃
Ei toimitusjohtajalla ole hirveästi merkitystä, jos 99 prosenttia toimittajakunnasta on vih er vas emmisto laisia maailmanparantajia, joiden sydäntä lähellä ovat maa han tun keu tujien hotellipalvelut, partaterot ja Suomen ja suomalaisuuden alasajo.
Mä luulen, että Aalto-Setälä on ollut ainakin ehdolla, ehkä myös Pentikäinen, persuista on vaikea keksiä ketään, jota voisi edes harkita
En tiedä, mutta eiköhän siihen pallille taas kokoomuslainen istu.