Iron Maiden "Run For Your Lives" kiertueen settilista 2025!
Setlist for the "Run For Your Lives" Tour 2025!
Intros:
Doctor Doctor
The Ides of March
1. Murders in the Rue-Morgue
2. Wratchild
3. Killers
4. Phantom of the Opera
5. The Number of the Beast
6. Clairvoyant
7. Powerslave
8. 2 Minutes to Midnight
9. The Rime of the Ancient Mariner
10. Run to the Hills
11. Seventh Son of A Seventh Son
12. The Trooper
13. Hallowed Be Thy Name
14. Iron Maiden
Encores:
15. Aces High
16. Fear of the Dark
17. Wasted Years
Outro: Always Look On The Bright Side Of Life
Kommentit (37)
Hyvin näyttäis olevan vanhaa tavaraa
Kyllä tuosta moni oma suosikki löytyy!
Clansmanista diggaan, mutta ymmärrän, että ei ole listoilla kun oli Blazelle tehty. Flight Of The Icarus olisi voinut kanssa sopis.
Montako kertaa olette käyneet Maidenin keikalla? Minulle tämä Stadikan keikka oli 14. kerta. Kyllä olin onnellinen, kun soittivat myös harvemmin kuultuja biisejä kuten Powerslave, Killers, Rime Of The Ancient Mariner ja Phantom Of The Opera. <3
Ihan outoja kappaleita. Missä kaikki tunnetut kuten Angler and the Gambler, Futureal tai Mother Russia
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olette käyneet Maidenin keikalla? Minulle tämä Stadikan keikka oli 14. kerta. Kyllä olin onnellinen, kun soittivat myös harvemmin kuultuja biisejä kuten Powerslave, Killers, Rime Of The Ancient Mariner ja Phantom Of The Opera. <3
Mulle oli neljäs Maiden keikka ja samaa mieltä, oli mahtavaa kun soittivat harvemmin soitettuja biisejä! Murders in the Rue-Morgue ja Killers ja Phantom on niin MAIDENIA👻 oon vieläkin ihan fiiliksissä keikasta joka oli viikko sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli neljäs Maiden keikka ja samaa mieltä, oli mahtavaa kun soittivat harvemmin soitettuja biisejä! Murders in the Rue-Morgue ja Killers ja Phantom on niin MAIDENIA👻 oon vieläkin ihan fiiliksissä keikasta joka oli viikko sitten!
Ja lisään vielä että muuten settilista oli mun mielestä tosi hyvä mutta Fear of the Darkin olis voinut omasta mielestä korvata jollain toisella kappaleella😂 siis hyvä kappale, mutta niin kuultu jo.. Wasted Years oli ihan hyvä lopetus omasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Onks nää elossa vielä? 😳
Mikseivät olisi, eihän ne edes ole vanhoja.
Maiden on parhaimmillaan hallikeikoilla. Ulkoilmassa jää 30% tunnelmasta pois, kuten taas nähtiin. No, onneksi seuraava Suomen keikka on taas sisätiloissa. Up the Irons
Vierailija kirjoitti:
Ihan outoja kappaleita. Missä kaikki tunnetut kuten Angler and the Gambler, Futureal tai Mother Russia
Tuon russian olisin halunnu kuulla, on mun lemppari.
Olipa tykki keikka!! Toivottavasti jatkavat vielä pitkäääään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon russian olisin halunnu kuulla, on mun lemppari.
Siinä kivat kitaramelodiat mutta veikkaan vahvasti ettei ne soita sitä tässä maailman tilanteessa. Harmi kyllä etteivät soittaneet yhtään kappaletta "No Prayer For The Dying" albumilta.. olisin toivonut ainakin Tailgunneria tai albumin nimikkobiisiä
Vierailija kirjoitti:
Olipa tykki keikka!! Toivottavasti jatkavat vielä pitkäääään.
Up the Irons!
Aivan mahtava keikka! Itsellä kuudes kerta, kun Maidenin nähnyt livenä ja ai että! Kyllä se Clairvoyant ja Rime Of The Ancient Mariner vaan niin mahtavalta kuulostivat - Phantomista puhumattakaan! Varsinkin Rimen kohdalla unelmien täyttymys! Hallowed Be Thy Namen lavashow oli kans todella upea! Äänenvoimakkuus olis saanut olla kovemmalla mielestäni, kun kerta ulkoilmakeikka, mutta muuten aikas briljantti keikka! Uus rumpalikin suoriutui aika kiitettävästi, meni mielestäni enempi Clive Burrin suuntaan biisien tulkinta kun Nickon, mutta hyvältä kuulosti. Joku Holy Smoke ois voinu olla hauska kuulla vielä loppuun tai jotain, mutta en valita tästäkään settilistasta, vaikka siellä Run To The Hills ja The Number Of The Beast olikin, niiden tilalle oisin ehkä jotkut muut pistänyt. Siltikin, hieno ilta ja hyvät jatkot myös On The Rocksissa Viikonloppusoturien vetämänä! Angel And The Gamblerkin soi!
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava keikka! Itsellä kuudes kerta, kun Maidenin nähnyt livenä ja ai että! Kyllä se Clairvoyant ja Rime Of The Ancient Mariner vaan niin mahtavalta kuulostivat - Phantomista puhumattakaan! Varsinkin Rimen kohdalla unelmien täyttymys! Hallowed Be Thy Namen lavashow oli kans todella upea! Äänenvoimakkuus olis saanut olla kovemmalla mielestäni, kun kerta ulkoilmakeikka, mutta muuten aikas briljantti keikka! Uus rumpalikin suoriutui aika kiitettävästi, meni mielestäni enempi Clive Burrin suuntaan biisien tulkinta kun Nickon, mutta hyvältä kuulosti. Joku Holy Smoke ois voinu olla hauska kuulla vielä loppuun tai jotain, mutta en valita tästäkään settilistasta, vaikka siellä Run To The Hills ja The Number Of The Beast olikin, niiden tilalle oisin ehkä jotkut muut pistänyt. Siltikin, hieno ilta ja hyvät jatkot myös On The Rocksissa Viikonloppusoturien vetämänä! Angel And The Gamblerkin soi!
Siis kävitkö jatkoilla YouTubesta tuttujen "Viikonloppusotureiden" kanssa?
Vähänkö siistiä, mäkin olisin halunnut liittyä joukkoon jos oltais vaan nähty tai tunnettu tai juteltu tai jotai😅 oon näiden Viikonloppusotureiden kova fani, tykkään niiden Maiden aiheista podcasteista :))
Oli kyllä ikimuistoinen ilta!
Ap
Kyllä, Tero ja Henkka järjestivät On The Rocksin alakerrassa Maiden-maratoonin, jossa soittivat 5h Maidenia keskiyöstä eteenpäin, ja tunnelma oli loistava! Laulettiin siellä täysillä koko Maiden-katalogia ja hauskaa oli! 😄
Itsekin oon seurannut Viikonloppusotureja pitkään, ja kuunnellut podia - jopa lähettänyt heille omia Exceleitä ja kommentteja, jotka on mainittu näissä podeissa 😄 tuli oltua myös heidän etkoillaan ennen Tampereen keikkaa -23 Thrasherie-baarissa Tampereella! Ja aina ois hauska saada lisää Maiden-kavereita toki! Up The Irons!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Tero ja Henkka järjestivät On The Rocksin alakerrassa Maiden-maratoonin, jossa soittivat 5h Maidenia keskiyöstä eteenpäin, ja tunnelma oli loistava! Laulettiin siellä täysillä koko Maiden-katalogia ja hauskaa oli! 😄
Itsekin oon seurannut Viikonloppusotureja pitkään, ja kuunnellut podia - jopa lähettänyt heille omia Exceleitä ja kommentteja, jotka on mainittu näissä podeissa 😄 tuli oltua myös heidän etkoillaan ennen Tampereen keikkaa -23 Thrasherie-baarissa Tampereella! Ja aina ois hauska saada lisää Maiden-kavereita toki! Up The Irons!
Wau! Olisinpa ollut mukana, nyt harmittaa. Mistä näitä heidän järjestämiä tapahtumia saa selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau! Olisinpa ollut mukana, nyt harmittaa. Mistä näitä heidän järjestämiä tapahtumia saa selville?
Harmittaa todella, kunpa olis tiennyt näistä jatkoista🙁
Mäkään en ole tiennyt mistään jatkoista tai etkoista. Voisi olla kiva päästä, koska olen aina yksin keikoilla. Kuten olin nytkin ja ilta loppui taas heti keikan loputtua.
Käytiin kattoon, upea oli!