Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kieltäydyn vieraiden tulosta?

Vierailija
23.06.2025 |

Vuosien takainen tuttu / kaveri otti yhteyttä ja kysyi, voisivatko he lastensa kanssa tulla meille jonakin viikonloppuna yökylään. Tunnettiin vuosia sitten, ei oltu mitään hyviä kavereita - tuttuja ennemminkin, enkä tuolloinkaan erityisesti heidän perheestään pitänyt, mutta kun muksut oli saman ikäisiä ja samassa pihapiirissä, niin oltiin tekemisissä. He muuttivat pois satojen kilometrien päähän muutama vuosi sitten, ja nyt haluaisivat tulla kylään.

En missään tapauksessa haluaisi heitä käymään. Meillä on pienet tilat ja yövieraille huonosti tilaa, olkkarin lattia patjamajoituksessa tarjolla. Mulla on lomaa aika vähän, enkä yhtäkään viikonloppua jaksaisi uhrata puolitutun, ei-niin-omanoloisten vieraiden houstaamiseen.

Miten ihmeessä kieltäydyn kauniisti tällaisesta "voidaanko tulla teille" -viestistä?

Kommentit (44)

41/44 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkki puri, alku oireita...

Vierailija
42/44 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei nyt sovi yökylään kun lapsen kaverit/serkut on kylässä. Nähdäänkö kahvilla jossain ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että juuri silloin on mummo tms kylässä. Tämä on toiminut meillä.

Oletko vakavissasis sitä mieltä, että valehteleminen on parempi vaihtoehto kuin totuuden puhuminen? Onko o.k. myös silloin kun sinulle puhutaan paskaa?

Jos yrittää kutsua itse itsensä kylään, niin on ihan ok joutua valkoisten valheiden kohteeksi. Jos joku haluaa jonkun kotiinsa, niin hän itse kutsuu vieraansa.

Vierailija
44/44 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa tämä perhe puhelimestasi. Voi myös soittaa lastensa tai miehen puhelimesta-älä vastaa tuntemattomien puheluihin .( fonectas voi kts ,kuka soitti). Tai sanot selvästi , ettei käy, jos tulevat paikkakunnallesi ehdotat ,että tapaatte mieluummin kahvilassa. Ole ap tiukka. Älä anna periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi