Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte Yhdysvaltain presidentin nimenvaihdoksesta?

Vierailija
23.06.2025 |

Hän on luopunut nimestä Donald ja käyttää itsestään nykyään nimeä Donakd J. Trump. Minusta se sopii häneen persoonaansa. Mitä mieltä te olette palstalaiset? T. elmämkoululainen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä vassaria pilkata toisen typoa ja ulkonäköä. Itse ette osaa mitään palkkaamisen arvoista ja näytätte petolinnun perceeltä.

Vierailija
2/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä vassaria pilkata toisen typoa ja ulkonäköä. Itse ette osaa mitään palkkaamisen arvoista ja näytätte petolinnun perceeltä.

Et taida ymmärtää kirjoitettua tekstiä, jossa sisältö puhuu puolestaan ilman mielikuvituksen käyttöä. Ap suorastaan kehui häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kvaak kvaak! Sanoi Donald Duck.

Vierailija
4/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta. 

Vierailija
5/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvaak kvaak! Sanoi Donald Duck.

Ap:n mukaan se on nyt Donakd Duck

Vierailija
6/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat sitä J:tä, niin se on käyttänyt sitä toisen nimen etukirjainta ikuisuuden. Siis 50 vuotta. Tuohan suoraan kertoo ihmisestä, että ihmisellä on suuri tarve korostaa itseänsä, niin kuin Timo TA Mikkonenkin.

Vierailija
7/7 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin luki?