APUA!! Kertokaa parhaat ja kohottavimmat tuotteet sähköiselle ohuttukalle!
Mikään ei auta ja tupeeraus/hiuslakka syö viimeisetkin haivenet!
Kommentit (5)
Itse laitan halpaa geeliä märkään tukkaan ja föönaan pää alaspäin. Latvoihin jätettävää hoitoainetta vähän. Lakkaa saatan laittaa hieman niin että suihkutan käsiin ja hiekkaan tyveen. En ikinä suihkuttaen suoraan hiuksiin.
Tärkeä juttu minkä opin vuosia sitten, on se että tuote ei saa olla vahva jos on ohuet hiukset. Se hyöty tästä siis on että halpistuotteet toimii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan halpaa geeliä märkään tukkaan ja föönaan pää alaspäin. Latvoihin jätettävää hoitoainetta vähän. Lakkaa saatan laittaa hieman niin että suihkutan käsiin ja hiekkaan tyveen. En ikinä suihkuttaen suoraan hiuksiin.
Tärkeä juttu minkä opin vuosia sitten, on se että tuote ei saa olla vahva jos on ohuet hiukset. Se hyöty tästä siis on että halpistuotteet toimii parhaiten.
Tuo onkin hyvä neuvo, ettei laita mitään vahvaa ainetta ohueen tukkaan, kun tukka nuolee päätä jo heti seuraavana päivänä.
Tuotteista en tiedä, mutta ainakin itsellä se antaa melkoisen boostin tyveen jos jaksan kuivata hiukset föönillä ja tuo siis vielä niin että pää on alaspäin. Tosin tuo apu on aika lyhytaikainen jos on yhtään sellainen sää että päänahka hikoilee.. ja vaihtari-ikäisenä ei tarvitse sellaista säätäkään :(
Mä kuivaan föönillä 95% kuivaksi ja isorullaisella ilmakihartimella kääntelen tukkaa tyvestä saakka. Tulee kuohkea ja tuuhen näköinen. Paras shampoo mun tukkaa tuuheuttamaan on ollut Lushin suolaa sisältävät shampoot, tehokkaimpana ehkä Big, mutta niiden wasabi-shampoo on myös hyvä.
Tuntuu, että kaikki hiuksiin suihkutettavat vaan latistavat lisää haivenia.