Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi laihalla miehellä on usein lihava puoliso?

Vierailija
22.06.2025 |

Kun kaupassakin seuraa pariskuntia, niin näin se usein on. Ohukainen ja paksukainen.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on pariskuntia laidasta laitaan.

Vierailija
2/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta huomannut saman. Varmaan vaan kokeneet että toinen on viehättävä mutta eivät jaa täysin samoja elintapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevan naisen on mukava ja helppo kantaa kevyttä miestä. Lisäksi jos miehellä on ollut stressaava elämä, niin tukeva puoliso tuottaa turvallisuudentunnetta.

Vierailija
4/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa sen kenet saa.

Vierailija
5/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on hyvin hoikka, alle 60 kiloinen. En vaan pysty pysymään yhtä hoikkana enää tässä iässä. Ei kai se silti tarkoita että rakkaus väliltä häviäisi?

T. yli 5-kymppinen, vaihdevuosinen, 164 cm nainen

Vierailija
6/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavalla naisella on usein laiha puoliso?

Vierailija
7/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy niin että nainen on normaalipainoinen kun tavataan muta lihoo myöhemmin. Ja jos on esim lapsia tullut niin emännän läskit ei ole riittävä syy eroamiseen. Näin kävi itselläni, oli siis ihan normaali aikanaan. Nyt varmaan kaikki sitten prismassa arvailee että oli läski jo kun tapasimme.

Vierailija
8/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös toisin päin.

Vierailija
9/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen liikkunut aina vaimo ei. Vanhemmiten hän on lihonnut. Lastensa äitiä ei voi tästä syystä jättää. En edes halua jättää. 

Vaimoni on vielä hyvin kaunis mielestäni. Hänen terveytensä puolesta vähän jännittää tulevaisuus. 

Vierailija
10/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on hoikka eikä liho vaikka syö paljon, toki liikkuu myös paljon. Itse olen lihonut 20 kg 20 vuoden avioliiton aikana juuri sen vuoksi, että mies vaatii, että joka päivä on joku makea herkku jälkiruokana. Syön sitten sen jälkkärin minäkin ja minussa se näkyy, miehessä ei.

Vierailija
11/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne miehet tykkäävät siitä lihavemmasta puolisostaan ja pitävät sitä lihavuuttakin jollain tasolla viehättävänä tai pitävät siitä puolisostaan minkä kokoisena vaan ja lihavuudesta välittämättä. Ei ketään pakoteta suhteeseen jos toinen osapuoli ei miellytä. 

Vierailija
12/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tällaiset pariskunnat syntyy iän myötä, eli toinen lihoo ja toinen ei. 

Vierailija
13/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on hoikka eikä liho vaikka syö paljon, toki liikkuu myös paljon. Itse olen lihonut 20 kg 20 vuoden avioliiton aikana juuri sen vuoksi, että mies vaatii, että joka päivä on joku makea herkku jälkiruokana. Syön sitten sen jälkkärin minäkin ja minussa se näkyy, miehessä ei.

Tyypillinen palstanainen. Ei kanna vastuuta mistään. Ei edes omasta lihavuudestaan. Miehen syytä! 🤣👌

Vierailija
14/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin kannattaisi alkaa liikkua paljon, niin pysyisit terveenä eikä tarvitsisi miettiä omaa lihomista.

Vierailija
15/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei riitä nameja, herkkuja ja eikä tietenkään edes sitä limpsaa kun nainen namittelee, herkuttelee ja limpsailee kaikki nami, herkut ja tietysti myös sen limpsan!

Vierailija
16/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein myös toisin päin.

Njoo niitäkin näkee välillä että punkerolla miehellä on timmi ja hoikka nainen.

Vierailija
17/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin on, pikasen limpsan.

Vierailija
18/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voi itse hommata omat makeat herkkunsa eikä pakottaa sinuakin syömään??

Vierailija
19/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat luodut toisilleen.

Vierailija
20/80 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin kyllä näkee tunkeron ukon ja laihan naisen pariskuntia.