Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä?

Vierailija
22.06.2025 |

Nyt kesäaikaan huomaan miten yksinäinen olen. Minulla on kyllä perhe, työkavereita ja harrastuskaverelta, mutta varsinaisia ystäviä nään todella harvoin. Yhteyttä pidetään puhelimen välityksellä, mutta kukaan ei ikinä pyydä minnekään tai jos ehdotan jotain niin kenellekään ei käy mikään. En jaksaisi aina olla se, joka ehdottaa jotain ja sitten vielä toisen ja kolmannenkin kerran. Iän (45v) myötä tilanne on jotenkin vain pahentunut. Mitkään extempore lähdöt ei onnistu kenenkään kanssa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on kyllä perhe, työkavereita ja harrastuskaverelta"

Vietä enemmän aikaa heidän kanssa. Toisilla ei ole ketään, hyvä jos yhtään sosiaalista kontaktia. 

Vierailija
42/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa toisiin yksinäisiin eikä vain suosittuihin ihmisiin, joilta löytyy jo läheiset kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne AP haluaisi mennä?

No nyt kesällä haluaisin mennä terassille ja ulos syömään. 

Vierailija
44/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne AP haluaisi mennä?

Miksi puoliso ei kelpaa seuraksi? Tai joku jo niistä ilmeisesti aikuistuneista lapsista kun mainitsit että kaikki ei enää asu kotona. Toki sinne terassille voi mennä yksinkin ainakin yhdelle (tiskille ja/tai vessaan lähteminen tarkoittaa sitä, että istumapaikka ja pöytä menee koska ei ole ketään joka siihen jäisi siksi aikaa). 

Vierailija
45/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taas pariin viikkoon puhunut kuin koirien kanssa kun mies työreissussa.

Ei välttämättä puhuta kun on pajallakaan. Syö, käy suihkussa ja nukahtaa samantien.

Tekee liikaa töitä, kiitos Kelalle siitä.

Itse olen vaan kotona. Crps jalassa niin ei töihin meno ole vaihtoehto.

Puuhaan kaikkea. Maalasin keittiön kaapit, siihen meni kuukausi ja alkoi jo tökkiä kun olen niin hidas verrattuna entiseen minääni.

Ystävät haihtui kun sairastuin vaikka en avautunut mistään. En vaan ollut enää joka paikassa hoitamassa hommia. Toisin sanoen minusta ei enää ollut hyötyä. Siinä meni moni yli 20 vuoden ystävyys. Olisin ymmärtänyt täysin jos oltaisiin oltu kavereita. Mutta kaikki oltiin jaettu.

Vierailija
46/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne AP haluaisi mennä?

Miksi puoliso ei kelpaa seuraksi? Tai joku jo niistä ilmeisesti aikuistuneista lapsista kun mainitsit että kaikki ei enää asu kotona. Toki sinne terassille voi mennä yksinkin ainakin yhdelle (tiskille ja/tai vessaan lähteminen tarkoittaa sitä, että istumapaikka ja pöytä menee koska ei ole ketään joka siihen jäisi siksi aikaa). 

Puoliso kelpaa seuraksi, mutta kaipaan ystävää. Miehelläkin on omat ystävänsä. Ilmeisesti joillekin on mahdoton ymmärtää ystävän ja perheen ero. Ystävillä on oma tehtävänsä elämässä. 

Vierailija
47/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni yksinäiseksi. Minulla on miesystävä ja yksi pitkäaikainen ystävä, mutta molempia tapaan harvoin. Miesystävän kanssa soitellaan kyllä päivittäin, mutta tavataan vain parin viikon välein yhden yön kyläilyllä. Ystävä taas on todella erakkoluonne ja tapaamme parin kuukauden välein.

Töissä olen pidetty, mutta ei minun kanssa ystävystytä. Edellisistä työpaikoista ei ole ystäviä jäänyt, vaikka on suoraan sanottu monen suusta, että olen upea ihminen. Olen aika arka itse enää yrittämäänkään, kun olen saanut kieltävän vastauksen kun työkaverille olen ehdottanut esim tapahtumaan menoa yhdessä. Olen myös muutamalle työkaverille joskus soittanut, mutta minulle ei ole soitettu koskaan. On jotenkin kurja tilanne.

Frendie - sovellukseen laitoin ilmoituksen keväällä. Muutamaa ihmistä olen tavannut ja yhden kanssa tunsin viihtyväni. Olemme nyt kirjoitelleet tapaamisen jälkeen. Itse ehdotin tapaamisen ja toivon, että hän ehdottaisi jatkotapaamisen. Minusta tulimme hyvin juttuun ja toivoisin hänestä ystävän. Ei nyt auta kuin odotella miten käy. 

Vierailija
48/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perhe niin ei ole yksinäinen . Anteeksi vaan mutta ap on säälittävä ruikuttaja jotka ei ole yksinäinen vaikka niin kuvittelee. Yksinäinen on sellainen jolla ei ole kumppania eikä kavereita eikä perhettä. Minulla ei ole vanhempia, ei kavereita eikä kumppania.  T : kiltti mies Oleppa yksin vaikka 6 kuukautta niin ettei kukaan soita sinulle eikä käy kylässä. Sitten vasta voit olla yksinäinen. Olen ollut monta vuotta ilman että kukaan soittelee.

Vierailija
49/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on perhe niin ei ole yksinäinen . Anteeksi vaan mutta ap on säälittävä ruikuttaja jotka ei ole yksinäinen vaikka niin kuvittelee. Yksinäinen on sellainen jolla ei ole kumppania eikä kavereita eikä perhettä. Minulla ei ole vanhempia, ei kavereita eikä kumppania.  T : kiltti mies Oleppa yksin vaikka 6 kuukautta niin ettei kukaan soita sinulle eikä käy kylässä. Sitten vasta voit olla yksinäinen. Olen ollut monta vuotta ilman että kukaan soittelee.

Kyllä voi olla yksinäinen vaikka on perhe. Itse olin avioliitossa todella yksinäinen. Avioliitto oli huono eikä mies edes katsonut minuun päin. Olin yksin, vaikka puoliso oli samassa huoneessa. Hän ei suostunut minun kanssa reissuille, ei kävelylle ja lopulta lopetti yhdessä ruokakaupassakin käymisen. Olin todella yksin. Eron jälkeen yksinäisyys ei edes tuntunut pahalta. Sitten olen rakentanut ystävyyssuhteita. 

Vierailija
50/50 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla yksinäinen vaikka on perhe. Itse olin avioliitossa todella yksinäinen. Avioliitto oli huono eikä mies edes katsonut minuun päin. Olin yksin, vaikka puoliso oli samassa huoneessa. Hän ei suostunut minun kanssa reissuille, ei kävelylle ja lopulta lopetti yhdessä ruokakaupassakin käymisen. Olin todella yksin. Eron jälkeen yksinäisyys ei edes tuntunut pahalta. Sitten olen rakentanut ystävyyssuhteita.

Toivottavasti nyt ja jatkossa elämäsi on parempaa 🙂👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi