Jos näet jonkun, joka muistuttaa kovasti exääsi, käykö haikeus mielessä?
Katselin juuri leffaa Kuka sanoo tahdon ja siinä sulho Michael oli välillä samannäköinen kuin yksi exäni... Olen onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen äitikin, mutta joka tapauksessa minuun iski haikeus. Käykö teille koskaan näin? Samoin saattaa käydä esim. jos olen jossain tilanteessa, joka tuo mieleen jonkun exän... Minulla ei niitä montaa ole, ei ehtinyt olla kun menin niin nuorena naimisiin, mutta kaksi heistä oli sellaisia " vakavampia" (ihmettelen, miten edes ehdin siihen ikään mennessä tavata kaksi " vakavaa" ja sitten vielä Sen Oikean) ja heitä muistelen haikein hymyin, joskus jopa kyynelin... Rakastan omaa miestäni enkä vaihtaisi häntä kumpaankaan noista existä, mutta hämmentää se, että kauniit muistot nousevat mieleen - tai pikemminkin se, että ne SATTUVAT vieläkin! Muita jotka ovat miettineet samaa?
Kommentit (3)
Mutta olen varma, että jos näkisin niin haikeutta tuntisin. Olen aina valinnut mieheni huolellisesti, ja nuorempana arvostin hyvää ulkonäköä. Toinen oli pitkä ja tumma, toinen vaalea ja urheilullinen. Harmi, että ulkonäkö ei korreloi parisuhteessa tarvittavien taitojen ja ominaisuuksien kanssa.
BB-Mika (-06) oli ihan kuin yksi eksäni ja oli vähän hassu olo sitä katsoessa. Hiukan sellainen haikeakin :)
Lisäksi sen Teräsmieheni-sarjan Lex Luthor on ihan kuin entinen rakastajani enkä voi katsoa sitä ilman pientä pistoa sydämessä.
Muistakin on..