Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen aihevapaa??

Vierailija
22.06.2025 |

Täällä yksi kisu puskee jalkoja, kun laitan sille ruokaa. Miau! <3

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti kulmakunnan kaunein katti ja vaadin huomiota. Hyppään pöydälle, niin sitten huomataan. Osaan jujuttaa palvelijoita, on ne niin tolloja. 

Vierailija
42/47 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kolli ollut viikon reissussa, pistänkö luiskaan kun tulee kotiin poikien reissulta?

Pallit veks. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan herätätte palvelijanne? Olen kokeillut aamuyöstä eri aikoja, joskus klo 4, toisinaan klo 5, mutta klo6 palvelija keskittyy jo kahvinsa keittoon ja minä jäänilman huomiota.

Vierailija
44/47 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen jääneet eivät ole tajunneet että on sähkö ja kaasu pusseja joissa on kääntyvät etupyörät.!!???????

Vierailija
45/47 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni kuuluu nitistää pari peltomyyrää päivässä, mutta tänään palatessani pirttiin ruokatauolle näin oravan ja ajoin sen puuhun. Emäntäni järkyttyi ja lukitsi minut sisään, kunnes se ärsyttävä hännänheiluttaja vihdoin kipitti pihatammen runkoa pitkin alas. Vapauteni vietiin kolmea tuntia ennen sisäkissavankeuden alkua klo 19. Me lajityypillistä elämäämme viettävät onnelliset vapaasti ulkoilevat maalaissisäkissathan nukumme tietysti yöt sisällä emännän parisängyssä. Mutta täm epälajityypillinen iltapäivä yhden oravansurkimuksen vuoksi: eikö emäntäni olekaan kissaihminen ja eläinsuojelija? Kenen puolella hän oikein on?!?!

Vierailija
46/47 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi että, mielestäni katit on kauheita.

Jotakin hyvin vastenmielistä on aina niiden ihmisten luonteessa, jotka eivä pidä kissoista.

Kyllä. Yksi rakkaista kissoistani teki jotakin ennen näkemätöntä tavatessaan nykyisen puolisoni ja se olikin sitten sillä selvä.

Nyt lapsia ja yhteistä taivalta menty kauan. Sitä kissa ostaisi.

M45

Vierailija
47/47 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cattastrophe