En jaksa naisena laittaa ollenkaan itseäni
Onkohan tä,mä normaalia? Haluan vain olla rönttö vaatteissa 247.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat jotain naaman maalaamista, leikkaus-väri-permanentti, ketjut, laukut ja vyöt yms. settiä, niin en minäkään jaksa laittaa. Rakennekynttä, tissi-implanntia, ankkahuulta jne. Siis huh huh, ketkä jaksaa laittaa. Ei ole ihan tervettä.
Mikä on implannti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Jos sulla on tarpeeksi letkussasi mittaa, niin voit laittaa itse itseäsi omaan hanuriisi, ei tarvitse muita vaivata moisella. Samoin on laita suikkareitten.
🥸multa vaan toi Läncöme innovaatio!😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Jos sulla on tarpeeksi letkussasi mittaa, niin voit laittaa itse itseäsi omaan hanuriisi, ei tarvitse muita vaivata moisella. Samoin on laita suikkareitten.
🥸multa vaan toi Läncöme innovaatio!😆
Lankomiehen innovaatiot on parhaita.
Minusta kyllä kivat vaatteet menevät päälle ihan samalla vaivalla kuin rumatkin. Ja nätit vaatteet voivat olla myös mukavia, esimerkiksi monet kesämekot. Niin että en ymmärrä, miksi olla röntöissä. Sitä en ihmettele, jos ei jaksa naamaansa värkätä. Mutta kun pukeutua nyt kuitenkin on pakko, niin miksei sitten pukeutua kauniisti.
N54
Ymmärrän hyvin. Minä olen lopettanut meikkaamisen ja menen nykyään ihmisten ilmoille ihan ilman mitään. Karvojakaan en ole enää maailman aikoihin ajellut. Hygieniasta pidän huolta mutta siinä se.
Väsymykseen voi olla jokin syy, mutta toisaalta ei tarvi olla väsynytkään. Riittää ihan vaan ettei huvita tälläytyä. Annetaan muiden naisten pitää lippua korkealla, mennään me tutkan ali.
Mä oon aiemmin ollut passionate fashionista, paremmin sanottuna 'uberpukeutuja' siinä mielessä, että olen jo edellisenä pvänä miettinyt [näyttävän tai classyn, preppyn tai jtn muuta genreä] asukokonaisuuden hyvin tarkoin; korvakoruja, luomivärin sävyjä & alusvaatteita myöten valmiiksi..
Kyllä tämän tason diivailu nyt on minulta jäänyt Savossa.🥳
Meitä on moneen junaan. Itse rakastan meikata, pukeutua yms. ja ikä ei ole tehnyt tähän mitään muutosta. Minulle on tärkeää näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla ihosairaus niin ei pysty 😅 viimeksi kävin suihkussa, naaman sisälle tuli nestettä ja nahkat kuoriutui. Olen pyytänyt allergiatestejä, krooninen ihottuma, ei suostuta.
Olen masentunut kun pitää mennä ihottumaisena ja ei voi elää nornaalia elämää
Miten niin ei suostuta? Mene yksityiselle, ei se nyt niin kallista voi olla.
Olen pyytänyt yksityiselläkin, ainakin 3 eri lääkäriltä, ei minulla ole varaa käydä 3 krt, maksaa labroja ja rasvoja. Toisella kerralla olen vaikka pyytänyt, voi katsoa ehkä 3. tai 4. Kerralla, varmaan tienaa, jos pitää maksaa eka 1000€ käynneistä ja päläpälä perusvoide, sitten testit ..
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan. Itse rakastan meikata, pukeutua yms. ja ikä ei ole tehnyt tähän mitään muutosta. Minulle on tärkeää näyttää hyvältä.
Go sis, mulla on yhä tuo sama palo
kauneuteen ja tyyliin.
Mutta se on ikäänkuin latenttina,
toistaiseksi tauolla. 🤔
Lupaus itselleni:
Palaan vielä tuohon dresscode
moodiin. En luovu estetiikasta.
When the time right.. imma
droppin ma parka coat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla ihosairaus niin ei pysty 😅 viimeksi kävin suihkussa, naaman sisälle tuli nestettä ja nahkat kuoriutui. Olen pyytänyt allergiatestejä, krooninen ihottuma, ei suostuta.
Olen pyytänyt yksityiselläkin, ainakin 3 eri lääkäriltä, ei minulla ole varaa käydä 3 krt, maksaa labroja ja rasvoja. Toisella kerralla olen vaikka pyytänyt, voi katsoa ehkä 3. tai 4. Kerralla, varmaan tienaa, jos pitää maksaa eka 1000€ käynneistä ja päläpälä perusvoide, sitten testit ..
Olet ihan uusavuton. Synlabilla on allergiapaketti 145 euroa eikä sinne tarvita mitään lähetettä eikä lääkäriä tarvitse edes nähdä. Varaa aika, maksa ja käy verikokeessa. Tulokset saat melkein saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan uusavuton. Synlabilla on allergiapaket
En ole noin uusavuton, minä olen testannut IgE-allergiat. Olen käynyt omakustanteisesti ottamassa allergiaverikokeita, minun allergiatyyppi ei ole ige. Minulla ei ole IgE. Minulla on igg tai Igm-allergiatyyppi, mikä näkyy kosketustesteissä. Niitä ei tee synlab...
Se aiheuttaa kosketusallergisen reaktion, joka on minulla osin kroonistunut, tai sitten minulla on jo proteiinikosketusihottuma...
Ihan kuin olisin noin uusavuton... Kandee eka tietää mistä puhuu, ennen kuin tulee pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea tyyppi testata on epikutaanilapputestit... Tekeekö niitä synlab tai walk in...
En minäkään jaksaisi naisena itseäni, onneksi olen mies, haha.
Anteeksi, korjaus igA, tai igG, ei igM eikä ainakaan igE, joka näkyy verikokeissa...
Lääkärileikit 🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan uusavuton. Synlabilla on allergiapaket
En ole uusavuton, mutta sinä olet yksinkertainen ja tyhmä, jos kosketusallergiat näkyy mielestäsi verikokeissa.
naisena- mies taas tarinoi
mene töihin, muuta neuvoa ei tule
En minäkään jaksa laittaa, on paljon helpompaa kun ei tartte koko ajan olla puunaamassa itseään.
Mehiläisessä näköjään paketti 204 euroa.