Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttövauvan " teko" ?

26.03.2007 |

Meillä entuudestaan kaksi poikaa ja nyt kolmas lapsi haaveissa. Ja eikös siihen sopisi hyvin tyttö jatkoksi =o)

Onko kenelläkään tietoa että voiko yhtään itse suunnitella kumpi sieltä syntyisi? Tai oletteko jotain keinoa itse yrittäneet?

Voihan sitä tässä harjoitellessa yrittää kaikki keinot niin pysyy petipuuhat vireänä ;)

Kiitos teille jotka vastaatte!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. hakusanoilla how to concieve a girl. Ravitolisänä voit syödä magnesiumia, kalsiumia, e-vitamiinia, foolihappoa, kalaöljytabletteja ja maitohappobakuja. Ruokavalion rukkaus sokeri- ja kalsiumpitoiseksi. Seksiä lähetyssaarnaajaasennossa kuukautisten loppumisesta, mutta seksi lopetettava pari päivää ennen ovulaatiota, jotta nopeammat poikasiittiöt ennättävät kuolla ja vain hitaammat, mutta pidempään elävät tyttösiittiöt ovat odottelemassa munasolua.

Padmi

Vierailija
2/4 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni sukupuoli on kiinni ajoituksesta...poikasiittiöt ovat nopeampia,joten jos munasolu on ns. valmiina odottamassa,ne ehtivät paikalle ensin.mutta jos siittiöt jäävät elämään ja ovulaatio on myöhemmin,niin tyttösiittiöt kohtaavat helpommin munasolun. tämä on ilm. fakta. mutta voihan sitä jotain konsteja kokeilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mylös ollut puhetta karpalokapseleista ja mehusta. Ne tekevät olosuhteet suotuisiksi tyttösiitiöitä varten. Itse en ole kokeillut. Ja paljon maitoa/maitotuotteita pitäisi juoda/syödä. Paitsi ei piimää. Ja greippimehuakin voi kokeilla (yök).

Minun mielestäni juuri foolihappoa ei sanut ottaa eikä e-vitmiinia. Mene ja tiedä...

Tässä amerikkalaisen sivun osoite. jossa oli ns. tytön teko vitamiineja, ruokavalitoa ym. www.in-gender.com/Survey/Results.aspx

Ja todellakin tuo ajoitus on tärkeää. Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pari päivää ennen ovista lopettaa. Joka toinen päivä-tahtiin.