Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä veljeäni vaivaa?

Vierailija
22.06.2025 |

Veljeni sanoo, että parisuhde ja seksuaalisuus eivät kuulu hänelle. Häntä ei kiinnosta Mikä häntä vaivaa? Tietysti miehiä kiinnostaa nämä asiat, ainakin seksi! Tämä asia tuli puheeksi juhannuksena kun hän oli käymässä perheeni luona. Eikä hänellä ollut mukanaan kumppania, vaikka hän on jo 24v. Itse olen isosisko 32v. Veli on nuorin yhdeksästä sisaruksesta, kaikilla muilla on jo puoliso ja lapsia paitsi hänellä. Minullakin on jo 11 lasta ja toiseksi nuorimmallakin sisaruksella (veli 25v) on jo vaimo ja 4 lasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esimerkiksi aseksuaali. Tai sitten elämänvaihe, jossa haluaa vain vapautta eikä parisuhdetta.

Vierailija
2/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin. Supoa kiinnostaa ENITEN oletko homo vai etkö ole homo. Millään muulla ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 32 vuotta ja sulla on 11 lasta. Juupa juu taas

Vierailija
4/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että itselläsi on pikemminkin vinoutunut ajatusmaailma jos aattelet että 24 vuotiaan täytyisi olla pariutunut. Ei kaikki ole pilluhaukkoja ja hyvä niin. Tuskin kovin hyvä kumppani löytyykään jos pariutuminen on pakonomaista.

Vierailija
5/5 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 32 vuotta ja sulla on 11 lasta. Juupa juu taas

Niin, vanhin on 16v ja nuorin 4kk. Seuraava lapsi on tulossa. Mitä ihmeellistä siinä on? Äitimme sai esikoisensa 13-vuotiaana ja isämme oli silloin 21v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi