Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule tekemään päivääkäään töitä

Vierailija
22.06.2025 |

Täytän kohta 50. Tämä on realiteetti tässä maassa. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kuntouttavaan työtoimintaan rakentamaan linnunpönttöjä. Älä jää loisimaan.

...tai kasaamaan katiskoita..tai poraamaan puuhevosille p e r s e r e i k i ä..sopivaa hommaa luusereille..

Mitä vikaa katiskoissa on?

Vasta luin Linkkarista jonkun itkeneen, ettei tekevää haluava saa yhtään mitään hommaa. Ei pääse edes katiskoja merkkaamaan.

Vierailija
22/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tänne mitään tarvi kirjoittaa. Idioottikin jo tajuaa Suomen työkkärien järjettömyyden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten syy että en saa töitä.Jos saisin pillua tekisin töitä tosi ahkerasti.

Vierailija
24/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan pääsen tonne kuntouttavaan seuraavaksi. Toivottavasti keksivät meille jotain mukavaa puuhaa.

Mä kanssa nauran sun mukana. Kumpikaan meistä ei tiedä, mikä on se sairaus, josta kuntoutetaan ja paraneeko se kuntoutuksessa 😂😂😂😂

Korjataanpa nyt taas tätä harhakäsitystä. Nimestään huolimatta kuntouttava työtoiminta EI OLE kuntoutuspalvelu.

Vierailija
25/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustella.Mä varmaan pääsen tonne kuntouttavaan seuraavaksi. Toivottavasti keksivät meille jotain mukavaa puuhaa. Pelleilyään 

Mä kanssa nauran sun mukana. Kumpikaan meistä ei tiedä, mikä on se sairaus, josta kuntoutetaan ja paraneeko se kuntoutuksessa 😂😂😂😂

Siis tämähän se vitsi on aina ollut, terveiden kuntoutusta on ollut aina hankala perustella. Pelleilläänkö ja haluatteko uskoa?

Vierailija
26/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan pääsen tonne kuntouttavaan seuraavaksi. Toivottavasti keksivät meille jotain mukavaa puuhaa.

Korjataanpa nyt taas tätä harhakäsitystä. Nimestään huolimatta kuntouttava työtoiminta EI OLE kuntoutuspalvelu.

No mikä se on?

Vierailija
27/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias voi vielä kouluttautua jollekin alalle missä on töitä ja mihin palkataan myös yli 50-vuotiaita.

Vierailija
28/28 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta olet kotoisin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme