En tule tekemään päivääkäään töitä
Täytän kohta 50. Tämä on realiteetti tässä maassa.
Kommentit (28)
Ei mun tänne mitään tarvi kirjoittaa. Idioottikin jo tajuaa Suomen työkkärien järjettömyyden
Naisten syy että en saa töitä.Jos saisin pillua tekisin töitä tosi ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan pääsen tonne kuntouttavaan seuraavaksi. Toivottavasti keksivät meille jotain mukavaa puuhaa.
Mä kanssa nauran sun mukana. Kumpikaan meistä ei tiedä, mikä on se sairaus, josta kuntoutetaan ja paraneeko se kuntoutuksessa 😂😂😂😂
Korjataanpa nyt taas tätä harhakäsitystä. Nimestään huolimatta kuntouttava työtoiminta EI OLE kuntoutuspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustella.Mä varmaan pääsen tonne kuntouttavaan seuraavaksi. Toivottavasti keksivät meille jotain mukavaa puuhaa. Pelleilyään
Mä kanssa nauran sun mukana. Kumpikaan meistä ei tiedä, mikä on se sairaus, josta kuntoutetaan ja paraneeko se kuntoutuksessa 😂😂😂😂
Siis tämähän se vitsi on aina ollut, terveiden kuntoutusta on ollut aina hankala perustella. Pelleilläänkö ja haluatteko uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan pääsen tonne kuntouttavaan seuraavaksi. Toivottavasti keksivät meille jotain mukavaa puuhaa.
Korjataanpa nyt taas tätä harhakäsitystä. Nimestään huolimatta kuntouttava työtoiminta EI OLE kuntoutuspalvelu.
No mikä se on?
50-vuotias voi vielä kouluttautua jollekin alalle missä on töitä ja mihin palkataan myös yli 50-vuotiaita.
Vasta luin Linkkarista jonkun itkeneen, ettei tekevää haluava saa yhtään mitään hommaa. Ei pääse edes katiskoja merkkaamaan.