Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieslapsi mulla..

Vierailija
21.06.2025 |

Kiukuttelee kun varasin ajan tyttärelle yksityiselle lääkärille vaikka ei mene maksu edes hänen rahoistaan. Kun huomautin pikku asiasta niin meni heti kuppi nurin ja mykkäkoulua ja äänen korottamista. Ei helvetti...tätä se on ollut yli 20v. Harmittaa että otin vuoden erossa olon jälkeen takaisin. Siis käyttäytyy kuin 16v ikäinen teini

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma syysi. Joillakin on ongelmia päänsä kanssa, eikä se ole sukupuoliriippuvaista. Jos pysyt suhteessa jossa on huono olla, oma syysi että pysyt.

Vierailija
2/4 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oma syysi. Joillakin on ongelmia päänsä kanssa, eikä se ole sukupuoliriippuvaista. Jos pysyt suhteessa jossa on huono olla, oma syysi että pysyt.

Munko vika on miehen käytös? Jokainen vastaa itsestään ja omasta käytöksestään. Mies laittaa oman huonon käytöksen aina mun viaksi. Ei hän jos minä en olisi ensin tehnyt jotain..ja mies siis 48v

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munko vika on miehen käytös? Jokainen vastaa itsestään ja omasta käytöksestään. Mies laittaa oman huonon käytöksen aina mun viaksi. Ei hän jos minä en olisi ensin tehnyt jotain..ja mies siis 48v

Ap

Sun vika että pysyt huonossa suhteessa. Eroa, niin ei tarvi valittaa. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
4/4 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauva ei tuosta hevillä muutu ja kasva aikuiseksi. Eli nyt sinun pitää tehdä päätös aiotko sietää tuota jatkossakin vai eroatteko. Itse en jaksaisi tuollaista vauvaa katsella yhtään vaan eroaisin.