Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla tipaton heinäkuu

Vierailija
21.06.2025 |

Töitä tehdessä menee, joten samalla vaivalla tipatonta. Kuntoa voisi koittaa kohotella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa tipaton heinäkuu! Tänään vielä pienet loiventavat.

Vierailija
2/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mitä, olen heinäkuussa juonut litroittain. Näin kuumalla pitää juoda paljon, ei tipoittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Minäkin taidan aloittaa nyt, vaihdan kylmät oluet ja snapsit  jääveteen! Johan tässä on kuukausi tissuteltukin.

Vierailija
4/7 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty olee ilman huikkaa...viikolla olutta,ja vkonloppuna viinaa ja baariin..

Vierailija
5/7 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut yhden tarjotun tölkin koko kesänä. Päihteenä käytän kannabista koska se on kaikin puolin parempi päihde. Siitä ei mene niin sekaisin kuin alkoholista eikä siitä tule krapulaa. Se on niin paljon alkoholia vähemmän haitallinen päihteenä että monet kieltäytyvät uskomasta sitä eroa. Niin se ero on yli sata kertainen. Se on valtava ero ja kun päihde on noin vähähaittainen niin mitään syytä sen kieltoon ei ole.

Vierailija
6/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloitetaan tipaton elokuu!

Vierailija
7/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut yhden tarjotun tölkin koko kesänä. Päihteenä käytän kannabista koska se on kaikin puolin parempi päihde. Siitä ei mene niin sekaisin kuin alkoholista eikä siitä tule krapulaa. Se on niin paljon alkoholia vähemmän haitallinen päihteenä että monet kieltäytyvät uskomasta sitä eroa. Niin se ero on yli sata kertainen. Se on valtava ero ja kun päihde on noin vähähaittainen niin mitään syytä sen kieltoon ei ole.

Hysss. Kannabis on virallisen totuuden mukaan vaarallinen porttihuume!!