Muita joilla tipaton heinäkuu
Töitä tehdessä menee, joten samalla vaivalla tipatonta. Kuntoa voisi koittaa kohotella.
Kommentit (7)
Vielä mitä, olen heinäkuussa juonut litroittain. Näin kuumalla pitää juoda paljon, ei tipoittain.
Hyvä idea! Minäkin taidan aloittaa nyt, vaihdan kylmät oluet ja snapsit jääveteen! Johan tässä on kuukausi tissuteltukin.
Ei pysty olee ilman huikkaa...viikolla olutta,ja vkonloppuna viinaa ja baariin..
Olen juonut yhden tarjotun tölkin koko kesänä. Päihteenä käytän kannabista koska se on kaikin puolin parempi päihde. Siitä ei mene niin sekaisin kuin alkoholista eikä siitä tule krapulaa. Se on niin paljon alkoholia vähemmän haitallinen päihteenä että monet kieltäytyvät uskomasta sitä eroa. Niin se ero on yli sata kertainen. Se on valtava ero ja kun päihde on noin vähähaittainen niin mitään syytä sen kieltoon ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut yhden tarjotun tölkin koko kesänä. Päihteenä käytän kannabista koska se on kaikin puolin parempi päihde. Siitä ei mene niin sekaisin kuin alkoholista eikä siitä tule krapulaa. Se on niin paljon alkoholia vähemmän haitallinen päihteenä että monet kieltäytyvät uskomasta sitä eroa. Niin se ero on yli sata kertainen. Se on valtava ero ja kun päihde on noin vähähaittainen niin mitään syytä sen kieltoon ei ole.
Hysss. Kannabis on virallisen totuuden mukaan vaarallinen porttihuume!!
Huomenna alkaa tipaton heinäkuu! Tänään vielä pienet loiventavat.