Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ja lihominen

Vierailija
21.06.2025 |

Pari hassua päivää vähän enemmän herkkuja ja +3kg tullut jo massaa. Olen vielä yrittänyt syödä maltillisesti ja ottaa paljon salaattia, enkä ole juonut alkoholiakaan. Miten tää voi olla mahdollista. Nuorena pystyi syömään mitä vaan. Haluan vanhan aineenvaihduntani takaisin. Kohtalontovereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee nykyään, syöt herkkuja pari päivää ja vaaka näyttää vähintään +2kg. No onneksi ne lähtee pois, kun palaa normaaliin ruokavalioon.

Vierailija
2/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena ei tullut yhtään mutta edellisen viikonlopun 2 pv juhlissa lähes +2kg. Sitä nyt pudotellut viikon ja 500g vielä jäljellä.

Huomenna reissussa tulee taas syötyä hyvin joten ti on seuraava pudotuspäivä.

Kesän aikana haluaisin  puottaa vielä 3-5kg normaalipainon yläreunalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kehoon kerääntynyttä nestelastia kaikesta hiilarista ja suolaisesta.

Vierailija
4/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotusta se on eikä mitään lihomista. Kyllä ap on typerä.

Vierailija
5/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tänään iloitsin, kun pudotusta on painossa tullut juhannuksen aikanakin. Pudotan painoa normaalipainon sisällä - en vain viihdy tässä "painoluokassa". BMI nyt 23-24, kun on 20-21, niin viihdyn kropassani huomattavasti paremmin.

Tsemppiä. Turvotukset kyllä poistuu, mutta joskus sekin ottaa aikaa. Mä olen keskittynyt viime kuukaudet lihasvoiman lisäämiseen. Lisää treeniä merkitsee toisinaan lisää syömistä, mutta siitä huolimatta - tai sen vuoksi - paino tippuu nopeammin kuin ennen. Eikä enää juuri turvottele, vaikka välillä on täysin velttoja päiviä syömisen ja huomisen suhteen.

Vierailija
6/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ramppaa vaakalla joka ikinen päivä?

Vierailija
7/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vio vielä korjata tilannetta, mutta huomenna jo myöhäistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän