Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitin Tinder miehestä ystävälleni...suuttuisitteko?

Vierailija
21.06.2025 |

Pettyneenä taas yhteen Tinder mieheen valitin, että niillä ei koskaan ole mitään annettavaa, niin ystäväni loukkaantui miehen (jota ei edes tunne) puolesta ja sanoi että onko minulla muka jollekin jotain annettavaa. Mielstäni aika rumasti sanottu, vai mitä mieltä olet? Eikö ystävän pitäisi olla minun, eikä jonkun tuntemattoman puolella tässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisto

Vierailija
2/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttuisin. etsi uusia ystäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntee sinut.

Vierailija
4/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska "ystävä" sulla

Vierailija
5/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli vain väsynyt kuulemaan saman virren ja halusi haastaa sinua, koska onhan se usein helpompaa kertoa, mitä odottaisi ja toivoisi mahd.kumppaniltaan kuin pysähtyä miettimään, että mitä antaisi itse, tai mitä itse tuli tehneeksi. - Se on ainakin itselleni ollut välillä rankinta kun en itse oikein tiedosta, että miksi juuri oma kohtaloni on ja on ollut elää ikisinkkuna.  

Vierailija
6/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me girlien kanssa ei kannata olla ystävä, he valitsee aina miehet

Vierailija
7/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän oli vain väsynyt kuulemaan saman virren ja halusi haastaa sinua, koska onhan se usein helpompaa kertoa, mitä odottaisi ja toivoisi mahd.kumppaniltaan kuin pysähtyä miettimään, että mitä antaisi itse, tai mitä itse tuli tehneeksi. - Se on ainakin itselleni ollut välillä rankinta kun en itse oikein tiedosta, että miksi juuri oma kohtaloni on ja on ollut elää ikisinkkuna.  

Ei ole haastamista. On vain vittuilua

Vierailija
8/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haastamista. On vain vittuilua

Sekin on mahdollista. Utseänikin vituttaa kun tuntuu, että moni muu tietää minua paremmin miksi minulla ei ole kumppania...Ei se, että minua syytetään nirsoksi tai kuinka pitäisi laskea rimaa tai kuinka pitäiisi olla jännempi ja röyhkeämpi tai lisätä agressivisuutta ole oikein vakuuttaneet minua siinä, että saisin vauhditettua mahd. kumppanin löytämistäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi