Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmivaikeus

Vierailija
21.06.2025 |

Minulla on vaikeus saada orgasmi seksissä. Nuoleminen tuntuu taivaalliselta, mutta en saa siinä orgasmia, vaginayhdynnästä nyt puhumattakaan. Vibraattorilla saan, mutta siinäkin saattaa kestää toisinaan melko pitkään. 

Miehet loukkaantuvat ja luulevat, että puute on heidän taidoissaan, vaikka näin ei ole. 

Kerran tiedän saaneeni orkun. Melkein 20 vuotta sitten, yhden illan juttu. Vanhempi mies nuoli ja pani takaapäin. Molemmilla järjetön kiihko. Oman miehen kanssa ei seksiin saa enää samanlaista kiihkoa...

Asiallisia vinkkejä, kiitos! 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa ikinä. Edes minkään lelun kanssa itsekseni. 

Vierailija
2/11 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin saada 35+ iässä. Pitkä parisuhde, aiemmin kiihkeää seksiä ja olin innokas, sitten tuli ruuhkavuodet ja stressi, aloin surra sitä, että seksuaalisuus tuntui menetetyltä. Kumppani ei kiihota enää, jouduin opettelemaan itsetyydytyksen ja se ei tuntunut yhtään palkitsevalta, meni vuosia.

Kiihottuminen on vaikeinta, tarvitsen kiihottavan mielikuvan eikä mikään saa häiritä. Koskettelen nännejä ja keskityn niihin tuntemuksiin, jonka se saa alapäässä aikaan, supistelen lantionpohjan lihaksia ja keinutan lantiota, lietson tietynlaisella huohotuksella kiihotusta. Laitan tyynyn jalkojen väliin ja siihen luoti vibran tai satisfyerin ja keinutan lantiota kevyesti lelua vasten, 5min niin laukean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että omat sormet tai kädessä oleva lelu ei ole tuntunut ikinä oikein hyvältä. Kiihottavat ajatukset kaikkosi ennen sillä hetkellä, kun yritin koskettaa itseäni. Asento voi olla kyljellään tai kontallaan, siinä pääsee lähemmäksi sitä tunnetta kuin olisi panemassa ja on helppo jatkaa samaa liikettä.

Vierailija
4/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on päässäsi. Laita sieltä asiat kuntoon, niin alapääkin alkaa toimimaan niin kuin se on suunniteltu.

Vierailija
5/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on päässäsi. Laita sieltä asiat kuntoon, niin alapääkin alkaa toimimaan niin kuin se on suunniteltu.

Tästä lienee kysymys lähes jokaisen saamattoman naisen kanssa. Sitten vikaa etsitään muista asioista ja yleensä miehistä.

Vierailija
6/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tähänkin ketjuun liihottaa se yksi Klitoris Keiju kertomaan missä se klitorin (näinhän se sanan kirjoittaa) sijaitsee ja miksi mihet (näinhän se sanan kirjoittaa) eivät tajua siitä yhtään mitään. 

Vierailija
7/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että omat sormet tai kädessä oleva lelu ei ole tuntunut ikinä oikein hyvältä. Kiihottavat ajatukset kaikkosi ennen sillä hetkellä, kun yritin koskettaa itseäni. Asento voi olla kyljellään tai kontallaan, siinä pääsee lähemmäksi sitä tunnetta kuin olisi panemassa ja on helppo jatkaa samaa liikettä.

Ehkä sä vaan häpesit alapäätäsi. Pilluhäpeä on bad bad thing.

Vierailija
8/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian tähänkin ketjuun liihottaa se yksi Klitoris Keiju kertomaan missä se klitorin (näinhän se sanan kirjoittaa) sijaitsee ja miksi mihet (näinhän se sanan kirjoittaa) eivät tajua siitä yhtään mitään. 

Sen lisäksi että vihaat naisia ja eritoten klitoriksia, vihaatko kalujakin?

Vierailija
9/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä lienee kysymys lähes jokaisen saamattoman naisen kanssa. Sitten vikaa etsitään muista asioista ja yleensä miehistä.

Tätä mä olen täällä koittanut kertoa kun olen kertonut omista orgasmivaikeuksista toisen ihmisen ollessa paikalla. Tiedän itse, että ongelma on mun korvien välissä. Vika ei ole miehissä, mutta tätä ei halua jotkut millään uskoa. Ei vaikka miten selittäisi. Pakko vain inttää typerästi vastaan eikä suostuta tajuamaan, että kai mä nyt itse tiedän asian parhaiten. 

Sitten kun kerroin täällä iloisena, että viimein sain vakipanon kanssa orgasmin niin se olikin väärin saatu koska käytin panon aikana klitoriskiihotinta. Piti tulla teilaamaan mut ja sain taas tunteen, että olen viallinen nainen. Vi tuttaa tuollaiset paskapäät jotka eivät tajua asioista yhtään mitään ja luulevat olevansa aina oikeassa. Tulipa joku mies siihen rääpimään päätään, että naisen pitää saada yhdynnällä orgasmi. VMP.

Sitäkään ei suostuta tajuamaan, että seksistä voi nauttia vaikka ei saisi orgasmia. Enhän mä olisi harrastanut seksiä sitten oikeastaan paljon yhtään jos pitäisi mennä ajatuksella, että seksiä vain jos saa orgasmin jollakin tavalla. Mä en todellakaan halua olla ilman seksiä ja nautin seksistä. Panetuksen poistaa kulli pillussa vaikka ei saisi orgasmia. Yksin ollessa saan orgasmin lelulla tai sormin, mutta ei se ole sama asia kuin seksi osaavan miehen kanssa. Aitoa kullia ei yksikään lelu korvaa.

Vierailija
10/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankipa ihan oikea ongelma, ap.

Vierailija
11/11 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksiin ryhdyttäessä voi edes tietää miten tulee käymään orkun suhteen, joten ei sitä sen takia kannata jättää väliin, ettei välttis saa. Joskus saa, joskus ei, mutta aina on ihana olla miehessä kiihkeänä kiinni ja sekstailla. Läheisyyttä ja hyvää oloa ja kiima on aina taattu.

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan