Juhannus meni selvin päin. Olenko ainut?
En juonut pisaraakaan alkoholia.
Olin vapaalla, mutta en juhlinut.
Kommentit (47)
Minä en käytä alkoholia ollenkaan, eikä myöskään mieheni. Eli selvin päin aina.
Täällä myös tipaton juhannus kuten yleensä.
Alkoholi on teollisuusliuotin joka aiheuttaa juotuna myrkytystilan jota jotkut kutsuvat humalaksi.
Minulla on kaikki asiat niin hyvin ettei minun tarvitse myrkyttää itseäni ollakseni muutaman tunnin iloinen ja seuraavan päivän sitten todella huonovointinen.
En saa hermomyrkystä mitään nautintoa joten siksi aina selvinpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ymmärrä viinan iloja tai viina on teille ongelma.
Yhden illan jälkeen 3 päivän masennus, kahden illan jälkeen 6 päivän masennus, ja kolmen illan jälkeen 9 päivän masennus. Eli ei ole sen arvoista.
Näin se menee, tankkaat sitten bentsoja ja nukut 18h/vrk eikä vieläkään ole oikein hyvä olla, järkyttävät painajaiset siihen päälle ja vatsa sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä alkoholia ollenkaan, eikä myöskään mieheni. Eli selvin päin aina.
Nössöt itsensä jalustallenostajat. Onko sädekehä nyt kiillotettu?
Et ole ainut. En tykkää alkoholista niin eipä sitä juuri tule käytettyä.
Kävin alkupäivästä viileässä sateisessa säässä kävelylenkillä, sitten tein itselleni hyvän pihviaterian lohkoperunoilla. Nyt illalla olen lukenut. Kiva juhannuspäivä ollut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ylihuomenna tulee kaksi päivää raittiutta täyteen, mikäli en siinä välillä ratkea juomaan.
En juo alkoholia koskaan muutenkaan niin miksi joisin sitä juhannuksenakaan?
Wau, v#ttu että olet ERIKOINEN, ERITYINEN JA ERILAINEN kuin kaikki muut. 🙄 en ole juonut yli vuoteen tippaakaan alkoholia, mutten koe mitään tarvetta aloittaa siitä jotain hemmetin vauva-palstaketjua kuin olisin kamalan erityinen ja uniikki tämän takia. Voi luoja...
Viimeksi otin vuonna 2018, Petroskoissa ystävyysillassa.
Sen jälkeen ei tippaakaan oli sitten joulu tai juhannus. Eipä ole ollut krapulaakaan sen jälkeen. Näin on kivempaa.
Viimeinen juhannusjuominkini oli jostain saamani kotitekoinen pontikka v.1993. Pahaa oli ja yrjö lensi. Ikää oli 14 vuotta.
Minä en ole tainnut olla yhtenäkään juhannuksena kännissä. Nuorena tuli juotua, mutta nyt on varmaan joku 20 vuotta siitä kun olen viimeksi alkoholia juonut.
Minä myös. Oli parasta mahdollista seuraa: poikani perheineen, tyttäreni perheineen. Lapsenlapsia neljä, niin että ei meistä kukaan juonut alkoholia.
Tänään tulee entisiä työtovereita lounaalle, teen kyllä alkoholia sisältävän boolin, mutta miedon.
Minulla on mennyt 48 juhannusta selvin päin.
No et tosiaan. En sori vaan edes ymmärrä, miksi pitäisi juoda. Meitä oli 15 juhlimassa juhannusta, ja kaikki olivat ilman alkoholia.
Aina lasten kanssa kotona, niin ei tullut juotua.
Sama juttu! Pelkkää tissuttelua. Olutta tai viiniä ruuan kanssa. Saunakaljat. Käytännössä ajokunnossa koko juhannuksen.