Pidän silmät avoimena niin rakkaus tulee vastaan. Tuliko rakkaus vastaan vai odotatteko vieläkin?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että ei epätoivoisesti etsi rakkautta. Epätoivon haistaa kauas ja karkoittaa kaikki kumppaniehdokkaat. Deittisovelluksiin voi liittyä sillä asenteella että katsellaan, ei sillä että pakko löytää joku.
Mitä eroa on epätoivoisuudella ja tavoitteellisuudella? Sanotko työttömällekkin, että kyllä se työpaikka sieltä tulee jos on tullakseen.
Eipä ole näkynyt. Kaksi elämäni rakkautta tapasin ennen 30 ikävuotta, molemmat kusetti, hyväksikäytti ja petti, vaikka olivat hyvien perheiden koulutettuja hymypoikia. Sen jälkeen rn ole oikein edes miehiä katsellut. Eiköhän tässä loppuelämä kulu samaan malliin kuin 10 viime vuotta.
Ei tullut, mutta laittoi viestiä eräässä treffipalvelussa aikanaan ja ymmärsin vastata hänelle. Tinder ei ollut vielä ihan niin suosittu kuin nykyään.
Rakkaus ei löydy etsimällä. Kun hyväksyt elämäsi itsesi kanssa olet aito ja yleensä aitona ihminen on kiinnostavimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei löydy etsimällä. Kun hyväksyt elämäsi itsesi kanssa olet aito ja yleensä aitona ihminen on kiinnostavimmillaan.
Nainen ei haluu aitoo vaan fake tits, fake lips, fake face. Nainen haluu olla f*ck face.
20vuotta odottanut mutta ei ole vielä tärpännyt!
Rakkaus on kummitus.
Melkein kaikki siitä puhuvat, mutta harvat ovat sen nähneet.
On tullut, muttei olleet pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä. Uusi ihminen ainakin löytynyt. Kahdet treffit takana. Tuleeko kolmannet, sen aika näyttää :D Tai kutsu on jo tullut mut pelkään et oon liian epävarma miehen mielestä. Ei olla pussattu vielä edes. Tällainen hemmetin estynyt neitsytnainen kun olen. Ja tää mies ei tiedä sitä.
Sun pillukuuluu mullehoro!!!
Rane 55
Tulihan se!
Netissä kaveripohjalta. Siinä sitten tunteet alkoivat syventyä.
Odotin melkein viisikymppiseksi asti, sitten luovutin. Kaikille ei ole rakkautta suotu.
N49
Tuli vastaan 53v.sitten.Paras mies ikinä,taivaan lahja.
Se ohjehan on, että pitää pitää silmät auki, mutta samalla ei saa olla haku päällä, koska liika odottaminen pilaa kaiken, ja rakkaushan tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa.
Mulle kävi niin, ettei tullut vastaan, ja kolmevitosena lakkasin kokonaan odottamasta, ja aloin keskittyä kaikkeen kivaan, mitä halusin tehdä elämässä. Ja arvatkaas mitä! Nyt kymmenen vuotta myöhemmin mulla ei edelleenkään ole puolisoa, mutta mulla on tosi kiva elämä!
Vierailija kirjoitti:
Se ohjehan on, että pitää pitää silmät auki, mutta samalla ei saa olla haku päällä, koska liika odottaminen pilaa kaiken, ja rakkaushan tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa.
Mulle kävi niin, ettei tullut vastaan, ja kolmevitosena lakkasin kokonaan odottamasta, ja aloin keskittyä kaikkeen kivaan, mitä halusin tehdä elämässä. Ja arvatkaas mitä! Nyt kymmenen vuotta myöhemmin mulla ei edelleenkään ole puolisoa, mutta mulla on tosi kiva elämä!
Tästä voidaan vetää johtopäätös, että tavoitteellisuus on johtanut menestykseen tietyillä elämänalueilla, mutta ne asiat joihin ei ole kiinnitetty huomiota onkin jääneet hieman toteutumatta. Eli kyllä, tavoitteellinen etsintä kannattaa sen suhteen mitä elämässään haluaakin tavoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voidaan vetää johtopäätös, että tavoitteellisuus on johtanut menestykseen tietyillä elämänalueilla, mutta ne asiat joihin ei ole kiinnitetty huomiota onkin jääneet hieman toteutumatta. Eli kyllä, tavoitteellinen etsintä kannattaa sen suhteen mitä elämässään haluaakin tavoitella.
Mutta elämässä ei kannata ripustaa onnellisuuttaan vain yhden kortin varaan. Kaikkea ei voi kukaan saada, ja kaikki eivät löydä hyvää puolisoa, vaikka tekisivät mitä, ja kuinka tavoitteellisesti tahansa. Silloin kannattaa miettiä, mitkä elementit elämässä tekevät onnelliseksi, ja lähteä hankkimaan niitä itselleen muuta kautta.
Rakkaus tuli vastaan. Luulen että se löytyi koska se sai aikaa kehittyä, ensin ystävyyden kautta. Tapasimme opiskeluaikoina jolloin toinen oli luontevasti paljon läsnä mutta molemmilla oli omat elämät.
Jossain on se mies, joka
haluaa rikkoa juuri sinut
Vierailija kirjoitti:
Jossain on se mies, joka
haluaa rikkoa juuri sinut
Jossain on niitä naisia, jotka eivät anna rikkoa itseään. Heillä on rajansa, joista pitävät kiinni.
Tämä. Siksi en tajua deittiappeja. Ei puolisoa haeta kuin kaupasta maitoa. En mä hae deittisivuilta puolisoa x tarpeeseen. Vaan haluan että tää tuleva puoliso luo mussa tarpeen jota en edes tiennyt olevan olemassa. Tarve saada just tää henkilö omaan elämään ja arkeen mukaan :) N33