Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä mennyt 13-vuotiaan kanssa pari kertaa niin hermot, että on lyönyt :(

Vierailija
26.03.2007 |

Mies ei ole koskaan kohdellut minua tai muita lapsia väkivaltaisesti, mutta on jo kolme kertaa lyönyt meidän murkkuikäistä esikoista. Tyttö haukkuu isäänsä tosi törkeästi, mutta en silti hyväksy lyömistä. Mies on pyytänyt anteeksi lyöntejään. Tästä näyttää kuitenkin tulevan tapa. Mitä voin äitinä tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten omaan terapiaan. Lyömätön linja voisi auttaa.

Lapsi ei ole turvassa kotonaan.

Vierailija
2/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli lastasi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on laitonta ja törkeätä. Murkku ei saa omassa kodissaan uhmata ilman väkivaltaa, huh, huh.

Vierailija
4/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori tiedostaa ettei niin saisi olla mutta mitä vaihtoehtoja. Valitat niin lastensuojelu laittaa sinut laitokseen??

Vierailija
5/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi kahden kesken miehesi kanssa, ei siis silloin kun tytär on kotona. Tee selväksi, että olet ehdottomasti lyömistä vastaan, että jos hän ei lopeta, haet ulkopuolista apua perheellenne

Vierailija
6/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei mennä jäämään. Vanhemmat voivat kunnostautua sillä aikaan kun lapsi on muualla turvallisessa hoidossa. Oma äiti tai isä EI todellakaan ole aina paras vaihtoehto.

Vierailija
7/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiuduin raskaaksi ja muutin omaan kämppään 16 vuotiaana.

Nykyään nähdään kerran vuodessa.

Varo vain!

Vierailija
8/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa pois jotain oikeuksia rangaistukseksi törkeistä puheista. Isä pyytänyt anteeksi ja hyvä niin kunhan ei enää lyö. Shokkihoitoa perheelle. Miten? Onko varaa yhteiseen lomaan murkun kanssa? Voisitte mennä maahan, jossa kaikki ei ole niin hyvin kuin suomen murkuilla. Venäjälle? Pohjois-Afrikkaan? Kun murkku saa perspektiiviä omaan elämäänsä, niin antaa varmasti ajattelemisen aihetta käyttäytyä paremmin, vaikka murrosikä mieltä riepottaisikin. Käykää kävelyllä " slummissa" ja keskustelkaa tulevaisuudesta ja aikuiseksi kasvamisesta suomen oloissa.

Vierailija
9/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta murrkuiässä sain pari kertaa avokämmenestä, kun vanhemmilta paloi hermot. Ja näin myöhemmin ajateltuna ymmärrän syyn. Olin aivan sairaan ärsyttävä, törkeä ja loukkaava. Eikä mua silloin 13-vuotiaanakaan mitenkään kauhistuttanut, se nosti vaan uhmaa lisää pintaan. Eli tuskin ap mitään peruuttamatonta on tapahtunut, mutta mitään hyötyä ei murrosikäisen lyömisestä ainakaan ole, pahemmaksi vaan menee.

Vierailija
10/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 on hyvä vastaus. Toimi noin.

Vierailija
11/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miellä on jokin terapia edessä. Miehen kanssa olen tosi vakavasti ja tiukasti keskustellut lyömisestä, mutta se on toistunut silti. Mies kyllä vastustaa terapiaa, mutta varaan kyllä nyt kyselemättä ajan perheneuvolaan.

Vierailija
12/12 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerä ja huono vasta sitten jos teet niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän